Vinokourov won ooit op de Champs-elysee de sprintersetappe. Met namen als McEwen, Hushovd, Davis in de top 10. Maakt dat van Vinokourov een sprinter?Ja de top 10 staat vol met typische vluchters. Man man...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vinokourov won ooit op de Champs-elysee de sprintersetappe. Met namen als McEwen, Hushovd, Davis in de top 10. Maakt dat van Vinokourov een sprinter?Ja de top 10 staat vol met typische vluchters. Man man...
Vinokourov won ooit op de Champs-elysee de sprintersetappe. Met namen als McEwen, Hushovd, Davis in de top 10. Maakt dat van Vinokourov een sprinter?

Lampaert die de dubbel pakt, rit en geel!Ben echt eens benieuwd wat we mogen verwachten vandaag. Ik heb ergens het gevoel dat er toch een soort van outsider gaat winnen vandaag.
Vinokourov won ooit op de Champs-elysee de sprintersetappe. Met namen als McEwen, Hushovd, Davis in de top 10. Maakt dat van Vinokourov een sprinter?

VA niet?
Nog heel recent had hem 'knieproblemen', dat heeft hem nog al eens gehad in aanloop naar WK veldrijden en toen waren er heel wat geruchten over een middeltje dat iemand in 2011 gebruikte en die reed op een molshoop toen iedereen uit de wielen.
Cancellara heeft de Ronde van Zwitserse gewonnen trouwens!
Pidcock: WK tijdrijden (junioren), WK veldrijden en OS goud mtb (profs), baby giro (beloften) en klopt VA al wel eens in een sprint. Dus die is ook wel redelijk allround![]()
Komkom zo moeilijk is het niet. Is Van Aert een klimmer? Nee
Heeft Van Aert een bergrit gewonnen vorige tour? Ja
Ik weet dat nog zo niet... Pogacar was gisteren bv ook niet mee toen Jumbo/Ineos zich met 8-9man afscheurde maar ik kan zeer moeilijk geloven dat bv Yates echt "beter" was dan Pogacar. Tis nu ook niet zo dat Pogacar niet voldoende explosief is om zo'n puist goed over te komen, integendeel.Sven Nys: "Een Van der Poel in vorm was altijd mee geweest met Van Aert"
50% kans. Het gebeurt of het gebeurt nietDe stelling was of hij de beste allrounder was. Ik zou zeggen ja. Jij maakt er een andere discussie van.

Denk dat het grote probleem bij Pogacar positionering was. Die moet zijn risico natuurlijk wat afwegen. MVDP aan 100% daarentegen moet normaal op dezelfde hoogte als WVA staan.Ik weet dat nog zo niet... Pogacar was gisteren bv ook niet mee toen Jumbo/Ineos zich met 8-9man afscheurde maar ik kan zeer moeilijk geloven dat bv Yates echt "beter" was dan Pogacar. Tis nu ook niet zo dat Pogacar niet voldoende explosief is om zo'n puist goed over te komen, integendeel.
Ik denk dat gisteren alles met positionering te maken had en als Jumbo de boel op die manier dynamiteerd ben je gewoon kansloos als je niet in de eerste 10 rijdt. Het is geen seconde stilgevallen uiteindelijk. Van Hooydonck, Benoot en tot slot Van Aert hebben van aan de voet tot boven doorgeduwd. Als je dan 7-8 plaatsen moet goed maken mag je het vergeten. Mathieu heeft gewoon niet de ploeg om hem af te zetten waar hij moet zitten en is zelf ook niet genoeg wringer om dat zelf te doen (zie Poggio vorig jaar).
50% kans. Het gebeurt of het gebeurt niet
Nee serieus, dat is een beetje gemakkelijk... zeggen dat Roglic vandaag iets gaat tegen komen is zoals voorspellen dat Pogacar de Tour gaat winnen![]()
Mogelijk lag VDP idd te slapen, maar je voelde toch al aankomen dat er iets stond te gebeuren op die puist
Is er trouwens een chrono genomen van wie waar bovenkwam op dat côteje ?
"Ik snap niet waarom daar zoveel stress rond gemaakt werd. Het grootste doel is de groene trui en als je dan drie keer tweede wordt in de eerste drie ritten… De Tour is nog lang en hij kan in principe elke rit winnen. Het is nu al prijs. Vorig jaar won hij pas in rit 11 en won hij er nog 2. We zijn in de ploeg ook altijd rustig gebleven."

De reden van die vele 2e plaatsen is gewoon omdat hij ook ontzettend veel wint. Als je altijd voor de overwinning meestrijdt heb je nu eenmaal ook veel kans om juist net niet te winnen. Die disussie is hier ooit ook gevoerd over "de eeuwige 2e" Sagan, terwijl die gewoon een gigantisch palmares heeft.Benoot zegt hier exact hoe ik er ook over denk. Die tweede plaatsen werden toch enorm opgeblazen in de (Belgische) pers.
Nu goed, misschien heeft hem dat toch dat tikkeltje extra motivatie gegeven gisteren. Wat een show
Benieuwd naar straks. Mannen als Kung & Van Baarle zie ik toch ook wel iets proberen vandaag. Tenminste als die niet moeten knechten. Kung zou het ook echt verdienen. Heeft nog niet gewonnen, maar rijdt toch een zeer sterk jaar.

Of zou dat een folietje zijn van wout zelf…![]()