D
Deleted member 95
Guest
Epic toch. "Als ik niet kan winnen in de sprint, wordt er niet gesprint, nem.
"
"Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"

Die andere ploegen zijn toch ook sukkels.
Zat denk ik niemand bij de eerste 15 renners dat geen TJV of Ineos shirt aan had bij opdraaien
En uiteraard vallen er daar gaten

Het maakt de keuze alvast wel eenvoudiger. Hij heeft vandaag zijn ding mogen doen, morgen voor de kopmannen indien nodig.Benieuwd of de overwinning van vandaag betekent dat men morgen volledig de kaart van de kopmannen gaat trekken...
Was idd wel heel explosief, maar hij zat er ook van int begin al niet bij lijkt me, vreemd. Had hier toch al wat seconden kunnen pakken gezien de tactiek van Jumbo-Visma.Niet echt gezien wat er met Roglic gebeurt is qua plaatsing en ok dees was côteje geen col, ma durf er bijna nen bak op verwedden dat de trend zich gaat voortzetten vrijdag en dat Jonas de betere is!
Roglic zat in het spoor van Thomas. Door dat die mannen van BEX er tussenuit moesten was er een klein gaatje maar werd wel gedicht door Martinz en Thomas waarna Roglic aansluit. Door Benoot zijn versnelling moesten eerst de INEOS mannen eraf en daarna Laporte en Roglic.Was idd wel heel explosief, maar hij zat er ook van int begin al niet bij lijkt me, vreemd. Had hier toch al wat seconden kunnen pakken gezien de tactiek van Jumbo-Visma.
Dat zou je echt niet verwacht hebben aan de manier hij vierdePhilipsen dacht blijkbaar dat hij eerst was
![]()
Juichende verliezer Jasper Philipsen: “Ik heb nooit geweten dat Wout van Aert voorop lag”
Zo blij Jasper Philipsen op de streep was, zo ontgoocheld was hij achteraf. “Ik dacht dat ik won. Ik heb nooit geweten dat Wout van Aert aan de leiding reed. Dat zag ik pas na de finish. Het is jammer.”m.nieuwsblad.be

LolPhilipsen dacht blijkbaar dat hij eerst was
![]()
Juichende verliezer Jasper Philipsen: “Ik heb nooit geweten dat Wout van Aert voorop lag”
Zo blij Jasper Philipsen op de streep was, zo ontgoocheld was hij achteraf. “Ik dacht dat ik won. Ik heb nooit geweten dat Wout van Aert aan de leiding reed. Dat zag ik pas na de finish. Het is jammer.”m.nieuwsblad.be
Bwa ik noem zo maar even iemand: Freddy Maertens ok geen monument maar wel grote ronde en WKWVA bevestigt wat na vorig jaar al duidelijk moge zijn: Hij is gewoonweg de beste allrounder van de afgelopen 50 jaar.
(Wie anders heeft in die periode immers zowel een vlakke ITT als massasprints in de Tour, naast monumenten en klassiekers,... gewonnen)
![]()
Bwa ik noem zo maar even iemand: Freddy Maertens ok geen monument maar wel grote ronde en WK
nooit bij stil gestaan