Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Om even de discussie levendig te houden, Remco had hier alles gewoon op hoopje gereden.., ma serieus ik had hem hier toch wel graag tussen zien rijden![]()
Welke proloog?Maakt ni uit zeker ge kunt iemand die de proloog van een de tour wint moeilijk nen pannekoek noemen, onafhankelijk de weersomstandigheden imo.
Moet Asgreen nog binnenkomen ?
ClownDe eeuwige tweede maakt zijn naam weer waar!
Lampaert droeg inderdaad het oude model en niet de spaceballs uitvoering.Reed Lampaert trouwens niet met die gewone helm ipv dat Star Wars onding?
Lampaert droeg inderdaad het oude model en niet de spaceballs uitvoering.

Waar zien jullie StarWars daarin? Voor mij zijn dat gewoon oorwarmers.
Waar zien jullie StarWars daarin? Voor mij zijn dat gewoon oorwarmers.
Ok, de renners die nu aan het rijden zijn, zijn geen goede tijdrijders, maar ze komen niet in eens in de top 30 ondanks veel drogere wegen. Lampaert zal toch gewoon ontzettend sterk gereden hebben. Ik las wel ergens dat er meer wind is komen opzetten ook.
how how laporte snelste tussentijd, zie ik ik net op sporza, het zal toch niet voor lampie![]()
how how laporte snelste tussentijd, zie ik ik net op sporza, het zal toch niet voor lampie![]()
Het is zomer he verzet uw klok nikeer.how how laporte snelste tussentijd, zie ik ik net op sporza, het zal toch niet voor lampie![]()