Tour de France 2022

Om even de discussie levendig te houden, Remco had hier alles gewoon op hoopje gereden.., ma serieus ik had hem hier toch wel graag tussen zien rijden :biglaugh:

Maakt ni uit zeker ge kunt iemand die de proloog van een de tour wint moeilijk nen pannekoek noemen, onafhankelijk de weersomstandigheden imo.

Moet Asgreen nog binnenkomen ?
Welke proloog?

Lampaert was 7sec voor Pedersen in TT België op 11.8km. Dus dat die meedoet is niet verwonderlijk aangezien Pedersen op 10sec van VA zit vandaag en het ietsje langer is

Ik vind Lampaert een lelijke winnaar, maar met wat er nog aan zit te komen, kan het nog een stuk erger. Dus een beetje druppels nu aub.

Ok, de renners die nu aan het rijden zijn, zijn geen goede tijdrijders, maar ze komen niet in eens in de top 30 ondanks veel drogere wegen. Lampaert zal toch gewoon ontzettend sterk gereden hebben. Ik las wel ergens dat er meer wind is komen opzetten ook.

Waar zien jullie StarWars daarin? Voor mij zijn dat gewoon oorwarmers.
latest

Ok, de renners die nu aan het rijden zijn, zijn geen goede tijdrijders, maar ze komen niet in eens in de top 30 ondanks veel drogere wegen. Lampaert zal toch gewoon ontzettend sterk gereden hebben. Ik las wel ergens dat er meer wind is komen opzetten ook.

Lampaert kan dit ook hoor en is in vorm won nog de TT in de RVBelgie en 2e op BK TT. Het komt er meestal op dit niveau niet uit maar zo net er onder lukt het soms wel. Won ook de TT in de RVZwitserland jaar of 2 terug.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan