Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Josse Wester terugpakkenWat is het plan van Jumbo Visma?
Dan moet Ineos maar rijden als ze hunne gilet terug willenJosse Wester terugpakken
Frustratie van gisteren uit het lijf rijden vermoed ik. En lijkt me eerder het plan WVA, niet het plan Jumbo Visma...Wat is het plan van Jumbo Visma?

Volgens mij is het gisteren pijnlijk duidelijk geworden dat Pogacar helemaal op zichzelf is aangewezen tot in de bergen en dus willen ze UAE verplichten om te rijden. Als die ahcterste groep zich niet haast eindeigen ze nog buiten tijdWat is het plan van Jumbo Visma?

Op kasseien (en behendigheid) zal ik daar idd een verkeerd beeld van hebbenQuintana is wel een meester in zich positioneren op het vlakke natuurlijk. Raar dat iedereen zich daar gisteren zo'n vragen bij stelde of dat zo vreemd vond. Die is gewoon super behendig op een fiets en heel attent. Bij waaiers ook altijd.
Bergop zal het wel wat moeilijker zijn![]()

Dan zal hij toch wel op wat meer volk gehoopt hebben...Van Aert wilt gewoon de rit winnen en Jumbo wilde niet controleren vandaag (want voor de etappe leek dat zo goed als onmogelijk). Simpel.
Zot eigenlijk, dat moet toch verschrikkelijk veel pijn doen?
Ik vraag mij af of die daar mee gaat kunnen uitrijden.
Ik vind zelf ook dat een kasseirit niet hoeft in een grote ronde. De pech/valpartijen zijn veel meer aanwezig dan in gelijk welke andere rit/bergrit in de Tour.
De Ronde wordt nooit gewonnen in een kasseirit, je kan deze enkel maar verliezen.
Je hebt de tijdsverliezen en bij een valpartij krijg je er de extra miserie gratis bij.
We zijn vandaag van de favorieten Roglic kwijt, van de schaduwfavorieten O,Connor en Haig. In een bergrit kunnen klassmentsmannen ook een draai om de oren krijgen, maar dan louter op fysiek vlak.
Of ze willen de rit winnen? Grootste tegenstander is WVA dus als ze de kloof dichten dan zijn die zijn kansen geslonkenserieus Alpecin gaat UAE helpen...? Das gewoon Rancuneuze Roodhooft die Jumbo/Plugge wil boycotten he...
Of ze willen de rit winnen? Grootste tegenstander is WVA dus als ze de kloof dichten dan zijn die zijn kansen geslonken