Tour de France 2022

Misschien geeft het ontbreken van Fuglsang toch wat meer zuurstof. Van de drie was dat natuurlijk de grootste reële klassementsdreiging.

EF vooral met die gele trui denk ik. die hopen natuurlijk dat Wout sebiet kapot zit en Powless dicht eindigt. Bora met de overwinning inderdaad.

Ze gaan toch een mannetje extra moeten inzetten denk ik. Zijn niet de minste 2 voorop natuurlijk.
Ja, erop hopen dat VA volledig stilvalt is volgens mij echt ijdele hoop.
Die kan gewoon op tempo blijven rijden. Dat is gewoon een monster in dat soort van arbeid.

Ze gaan hem wel terugpakken, maar ze gaan toch (hard) moeten werken ervoor.

Wout zal nog wel eens doortrekken op die laatste berg, als hij daar met 30 seconden voor aankomt dan wint ie.

Benieuwd wat een Teuns hier straks kan. Zou hem toch ook moeten liggen. Laatste meters misschien iets te vlak?

Ah, van die fanatieke supporters wiens eigenwaarde, identiteit en levensgeluk volledig afhangt van iemand die ze totaal niet kennen.

Ah, van die fanatieke supporters wiens eigenwaarde, identiteit en levensgeluk volledig afhangt van iemand die ze totaal niet kennen.
Toch mooi. Passie.
M'n broer was ook zo'n Popovychfan. Zonder fanclub wel te verstaan. Maar tot op heden hebben die nog altijd contact met elkaar :D

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan