Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dit. Vandaag was het een zinloze onderneming voor Pogacar met een hele sterke VA en Vingegaard die geen krimp gaf. VA had Pogacar gewoon steeds teruggehaald met Vingegaard in zijn wiel hé.Vingegaard ziet er toch zeer fris en sterk uit. Al mijn geld op deze man de komende 2 dagen ^^
Girmay ofwa?Biologisch paspoort zorgt er wel voor dat wielrennen redelijk zuiver is. Als je iets zou nemen dat je prestaties zou verbeteren zou dat te zien zijn aan je waarden. Als je iets neemt dat niet waarneembaar is zal het ook geen effect hebben op je prestaties.
Ik zou me een pak meer zorgen maken om wat er gebeurt in andere sporten. Er zijn nog altijd landen waar amper getest (paar Afrikaanse landen bv) word of sporten waar spelers volgespoten met cortisonen meedoen (Nadal, Garros).

Welke proper jaren? Die van Sastre en Contador enzo?Ik vraag me af of we binnen 20 jaar over de “product-x-jaren” zullen spreken als het over deze periode gaat. Je ziet hier toch zaken die we sinds de tijd van epo en bloedtransfusies niet meer gezien hebben. Het is wel mooiere koers dan het eeuwige energiesparen van de “propere” jaren, dat zeker.
(Geen aanklacht hoor, gewoon de nuchtere vaststelling van iemand die al sinds midden jaren ‘90 de koers volgt.)
Of die van Jiffy Bag Wiggins en Froome Salbutamol? 
Vandaar dit artikel:Biologisch paspoort zorgt er wel voor dat wielrennen redelijk zuiver is. Als je iets zou nemen dat je prestaties zou verbeteren zou dat te zien zijn aan je waarden. Als je iets neemt dat niet waarneembaar is zal het ook geen effect hebben op je prestaties.
Vlasov die VA moest laten gaan. Dat is de omgekeerde wereld.
Hij is dan toch nog niet volledig hersteld van Covid lijkt mij.
Je kan het ook anders bekijken, misschien is het net dankzij een cleanere generatie dat het verschil tussen de absolute toppers en de rest groter is geworden. Terwijl vroeger iedereen door allerhande middelen op een hoger niveau werd gebracht, of weer fris aan de start door middel van transfusies.Ik vraag me af of we binnen 20 jaar over de “product-x-jaren” zullen spreken als het over deze periode gaat. Je ziet hier toch zaken die we sinds de tijd van epo en bloedtransfusies niet meer gezien hebben. Het is wel mooiere koers dan het eeuwige energiesparen van de “propere” jaren, dat zeker.
(Geen aanklacht hoor, gewoon de nuchtere vaststelling van iemand die al sinds midden jaren ‘90 de koers volgt.)
Nu ga je er al vanuit dat doping op grote schaal zou worden gebruikt, als in op teambasis.Nu ja, dope of niet, de grote ploegen strijden zowiezo altijd wel met gelijke of soortgelijke middelen. Ik heb vooral medelijden met de mindere goden
Bijvoorbeeld dit verhaal is schrijnend
Naar huis gereden door de epo-generatie
Dat er doping wordt gebruikt is voor de grote ploegen niet echt nadelig, maar wel voor de kleintjes, die met hun minder budget daar niet tegen op kunnen.
(PS. Over de impact over de gezondheid spreek ik mij dan nog niet over he)
Ik weet niet of ze nog dope gebruiken. Maar de controles zijn zo streng geworden dat ALS er toch nog dope wordt gebruikt, dan moet dit al op teambasis gebeuren.Nu ga je er al vanuit dat doping op grote schaal zou worden gebruikt, als in op teambasis.
Vlasov is dan ook meer een kleine ronderenner dan een grote ronderenner imo.Tot zover de waarde van een top-10 plaats in de Tour, kan een half dozijn "mindere" klimmers niet volgen als ze gas geven.
Neen, gene fan van de Vlasov.
De resultaten van zijn andere 3 grote rondes vergeet je bewust te vermelden?een kleine ronde renner die vorig 4de werd in de Giro, nou moe zou Gaston Lagafe zeggen
De resultaten van zijn andere 3 grote rondes vergeet je bewust te vermelden?