Vooral het format is het probleem denk ik. Een tussenkomst met enkel Pauwels als expert zou ik wel kunnen smaken.Die gesprekjes met Vandegoor en co mogen ze ook wel schrappen imo , slaapverwekkend gebabbel
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vooral het format is het probleem denk ik. Een tussenkomst met enkel Pauwels als expert zou ik wel kunnen smaken.Die gesprekjes met Vandegoor en co mogen ze ook wel schrappen imo , slaapverwekkend gebabbel
Wat een saaie rit
Maar we weten nu wel dat Vandegoor nog 3 uur in de auto zal zitten vanavond!Die gesprekjes met Vandegoor en co mogen ze ook wel schrappen imo , slaapverwekkend gebabbel
Ja, Serge Pauwels hoor ik wel graag bezig.Vooral het format is het probleem denk ik. Een tussenkomst met enkel Pauwels als expert zou ik wel kunnen smaken.
Misschien moeten we gewoon crowdfunden dat Renaat en José volgende jaar weer ter plekken kunnen verslaggeven, dan kunnen ze dat babbeltje gewoon 's avonds in de bar van het hotel doen.Maar we weten nu wel dat Vandegoor nog 3 uur in de auto zal zitten vanavond!
De logische keuze om Karl en zijn avondbuffet definitief op te doeken en we kunnen ze meteen naar de Tour, Giro en Vuelta sturen. Win-win.Misschien moeten we gewoon crowdfunden dat Renaat en José volgende jaar weer ter plekken kunnen verslaggeven, dan kunnen ze dat babbeltje gewoon 's avonds in de bar van het hotel doen.
Serge Pauwels, de Gert Verheyen van het wielrennen!Ja, Serge Pauwels hoor ik wel graag bezig.
Je hoort duidelijk dat die wel weet waar hij over praat.
idd, nu krijg je dus het gesprek tussen de grote wielerexperts waarin eerst werd gesteld dat de polsblessure van Pogacar wel eens positief zou kunnen uitdraaien want dan zou hij FRIS aan de start staan!! Nu is hij plots met de wind mee gedraaid en zou het wel eens kunnen dat Vingegaard wint want hij heeft die competitieritme wel in de benen itt Pogacar, eureka!Die gesprekjes met Vandegoor en co mogen ze ook wel schrappen imo , slaapverwekkend gebabbel

Is nog heel lang om alleen te rijden, laatste 5km is lastig genoeg om al een mooi gat te slaanLang moet Pogacar nu toch niet meer wachten
Ik zie die op het steile stuk als eerste lossen vrees ikVind dat Pogacar er niet zo fris uit ziet