Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Wat een saaie rit

Qua hoogtemeters is dit dan misschien wel de zwaarste rit maar met dat stuk vallei en dan die lange loper die de Loze in het begin is vind ik dit toch niet echt een rit om grote dingen te doen. Die rit in de Vogezen met de Ballon die toch steil is +8% een afdaling zogoed als geen vallei en dan de slotklim die ook weer steil is +8% lijkt me daar meer te doen als je dan groot wilt uitpakken en niet wilt wachten tot de slotkilometers van de slotklim.

Maar we weten nu wel dat Vandegoor nog 3 uur in de auto zal zitten vanavond!
Misschien moeten we gewoon crowdfunden dat Renaat en José volgende jaar weer ter plekken kunnen verslaggeven, dan kunnen ze dat babbeltje gewoon 's avonds in de bar van het hotel doen.

Misschien moeten we gewoon crowdfunden dat Renaat en José volgende jaar weer ter plekken kunnen verslaggeven, dan kunnen ze dat babbeltje gewoon 's avonds in de bar van het hotel doen.
De logische keuze om Karl en zijn avondbuffet definitief op te doeken en we kunnen ze meteen naar de Tour, Giro en Vuelta sturen. Win-win.

Die gesprekjes met Vandegoor en co mogen ze ook wel schrappen imo , slaapverwekkend gebabbel
idd, nu krijg je dus het gesprek tussen de grote wielerexperts waarin eerst werd gesteld dat de polsblessure van Pogacar wel eens positief zou kunnen uitdraaien want dan zou hij FRIS aan de start staan!! Nu is hij plots met de wind mee gedraaid en zou het wel eens kunnen dat Vingegaard wint want hij heeft die competitieritme wel in de benen itt Pogacar, eureka! :s

Ik hoop dat ik fout zit.
Maar Pogacar gaat vandaag niet of zeer weinig tijd terugpakken. Als hij zelfs al geen extra tijd verliest.

Pogacar lijkt niet 100%. Kan wat aan het bluffen zijn, maar daar zo vanachter zitten is toch niet zijn ding. UAE ook nog op geen enkel moment het tempo verhoogt.

Terug
Bovenaan