Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan me wel voorstellen dat er andere focussen zullen gelegd worden in zijn trainingen waardoor hij bvb wel wat aan explosiviteit zou kunnen inboeten om nog beter langere klimmen te kunnen verwerken. Als hij dat wat verliest kan je je de vraag stellen in hoeverre het dan nut heeft om te rijden in Vlaanderen.Zijn jullie er echt van overtuigd dat een RVV en LBL meerijden voor Pogacar het verschil maakt tussen winst of verlies in de Tour? Dat is toch een al te gekke stelling?!
Hij wou dit jaar ook gewoon liever Vlaanderen winnen dan de Tour.Als hij dat wat verliest kan je je de vraag stellen in hoeverre het dan nut heeft om te rijden in Vlaanderen.
Altijd weer die sneer naar Remco.. is dat nodig?
A propos --> Waar zat uw held Vdp trouwens.
Had hij niet gevallen in LBL zou hij wsl direct mee op hoogtestage gegaan zijn en fysiek wel sterker gestaan hebben. Dan spreken we wel niet over ander type voorbereiding zoals verkenningen en tactieken.Zijn jullie er echt van overtuigd dat een RVV en LBL meerijden voor Pogacar het verschil maakt tussen winst of verlies in de Tour? Dat is toch een al te gekke stelling?!
Ja maar dat is een uitzonderlijk voorval. Als Vingegaard valt in pakweg Baskenland en hij breekt daar z'n pols, heeft hij hetzelfde probleem als Pogi hé.Had hij niet gevallen in LBL zou hij wsl direct mee op hoogtestage gegaan zijn en fysiek wel sterker gestaan hebben. Dan spreken we wel niet over ander type voorbereiding zoals verkenningen en tactieken.
Dat heeft hij nu gedaan, vinkje gezet. Als hij hetzelfde loon wil blijven verdienen zal hij wel moeten zorgen dat zijn focus vooral op de tour ligt.Hij wou dit jaar ook gewoon liever Vlaanderen winnen dan de Tour.
![]()
Tadej Pogacar: ‘De Ronde van Vlaanderen is de geweldigste koers die ik ooit gereden heb’
Tadej Pogacar (24) won met Parijs-Nice en de Ronde van Andalusië al twee rittenkoersen in het nog jonge seizoen. De man heeft duidelijk honger. Honger naar de klassiekers. Met een nooit geziene gulzigheid wil de beste renner ter wereld zijn rijk gevulde palmares nog meer glans geven. En dé grote...www.demorgen.be
Hoezo? (disclaimer: ik zie de koers niet)Amai Philipsen laat zich van zijn kleinste kant zien. Eikeltje.
Hoezo? (disclaimer: ik zie de koers niet)
Altijd weer die sneer naar Remco.. is dat nodig?

Dat heeft hij nu gedaan, vinkje gezet. Als hij hetzelfde loon wil blijven verdienen zal hij wel moeten zorgen dat zijn focus vooral op de tour ligt.
Dat heeft hij nu gedaan, vinkje gezet. Als hij hetzelfde loon wil blijven verdienen zal hij wel moeten zorgen dat zijn focus vooral op de tour ligt.
Hoezo? (disclaimer: ik zie de koers niet)
Mannen van Lotto-dstny die nog willen demarreren uit het peloton (die hebben ook geen ander doel meer natuurlijk). En Alpecin die de eerste rij van het pak blokkeert, waardoor ze eerst al wat moeten wringen om erdoor te geraken.Hoezo? (disclaimer: ik zie de koers niet)
Wel mooi dat hij deze keer niet tot aan de meet wacht om iemand het decor in te rijden.
Gaat expres wa renners blokeren die willen aanvallen.
Das toch maar gedrag voor een kleine coureur, beter achterwege laten