Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Het is gewoon een klotetijdrit natuurlijk. Bergje in het begin dan een lang vlak stuk om dan te eindigen op een berg ideaal terrein eigenlijk om grote verschillen te maken.

En dan stel ik mij vragen of dit nog koosjer is, erg eigenlijk.

TJV rijdt zo uitgekiend, dit past daar toch perfect in. Vingegaard was hier al zo goed in en heeft hier gewoon alles op ingezet

E: benieuwd voor morgen wel, met hoe goed Jumbo als ploeg is, valt hier toch niets tegen te doen? Of zien jullie nog een mogelijkheid?

Met deze dag is Jumbo Visma een jaar me bezig geweest denk ik... vraag me af hoe vaak ze deze exacte inspanning zouden getraind hebben. Ik denk dat ze wisten dat ze hier een serieuze edge konden nemen op UAE/Pog. En Pog geen topdag vandaag denk ik

Ik moet zeggen dat ik wel serieuze Froome vibes heb bij Vingegaard vandaag

Pogacar kraakt toch ook gewoon? Kan niet anders?

Ik snap ook echt niet waarom die van fiets is gewisseld, letterlijk de enige top 10 renner die dat doet.

EDIT: NVM als die Rodriguez pakt, Vingegaard is gewoon belachelijk.

Jumbo heeft natuurlijk getest en gemeten dat een wissel geen voordeel zou opleveren. Bij UAE heb ik eerder vibes van we doen maar wat... ook als je die volgwagen ziet bij UAE... die hebben niet nagedacht bij vandaag heb ik het gevoel.

Wel een serieuze revanche voor de Planche

Terug
Bovenaan