Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Te zot voor woorden...

Ferme tijdrit toch ook van Pedersen trouwens. Schrijf hem maar op voor het WK op de weg (allé, sowieso hé)

Ik snap niet echt wat Campenaerts deed, met die heel trage omwentelingen toen hij in beeld was, alsof het supersuperveel krachten kost. Wat was de reden daarachter? Het was precies een opname voor een sketch.

Alle heel de tour gereduceerd tot 1 tijdrit :unsure:

Als het zuiver is, wat ik wel denk, is het natuurlijk wel een overwinning man tegen man, zonder strategie, enkel pure mankracht

Ik hoop zo hard dat Jumbo hier een film van gaat maken, dat ze de hele voorbereiding naar deze tijdrit gevolgd hebben met cameras...
Hier moeten zoveel man-uren/dagen/weken ingekropen zijn. Het budget dat in deze 1ne tijdrit is gestopt moet ongelofelijke zijn

Maar zal wel ijdele hoop zijn, gaan hun geheimen niet weggeven natuurlijk...

Ik weet dat het controversieel is, maar ik ga het gewoon zeggen. Ik geloof hier niets van. Of het nu legaal is of niet, dat terzijde. Van "equal playing field" is hier geen sprake. Noem me een pessimist of doemdenker, ik geloof niet dat dit vooral "talent" is.

Pogacar moet echt weg bij die ploeg... Competitieploeg VS recreantenploeg. Vol wiel VS leeg wiel. Geen wissel VS wissel. Duizend fietsen op het dak VS tien...

Dan zijn dan enkel de duidelijk zichtbare zaken en zegt nog niets over het detail van voorbereiding...

goh 30" verliezen is toch veel, is een geplande wissel dus iedereen zit gewoon klaar

Pogacar kraakt toch ook gewoon? Kan niet anders?

Ik snap ook echt niet waarom die van fiets is gewisseld, letterlijk de enige top 10 renner die dat doet.

EDIT: NVM als die Rodriguez pakt, Vingegaard is gewoon belachelijk.
Kung wisselde ook bv en was 10-tal seconde dat hij kwijt was. Maar je moet eigenlijk gewoon een loper meepakken die u paar 100m duwt :lol:
Ene ploeg hun TT fietsen wegen ook 'stuk' meer dan de andere he

Vingegaard buitenaards kregen er toch een aantal gelijk achteraf :niceone: .

Ik kan er niet super wild worden tho van onze Deen. K hoop dat die niet voor jaren vertrokken is. Nu goed zal hem worst wezen.

Pogacar moet echt weg bij die ploeg... Competitieploeg VS recreantenploeg. Vol wiel VS leeg wiel. Geen wissel VS wissel. Duizend fietsen op het dak VS tien...

Dan zijn dan enkel de duidelijk zichtbare zaken en zegt nog niets over het detail van voorbereiding...
Wat een zever

Trouwens Bert Blocken wil dat UCI ingrijpt op de fietsen op het dak

Terug
Bovenaan