Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Twee minuten lang Kruijswijk proberen ingeven, en maar niet accepteren hé. Bleek je Kruiswijk te moeten schrijven.Podia Tour de France sinds 2008
Ken jij alle renners die sinds 2008 op het Tourpodium stonden?www.sporcle.com
Kan je al wat oefenen
Ik heb al jarenlang een abo op Procycling Magazine. Erg mooi blad inderdaad.Ik zag in de dagbladhandel een mooie gids liggen voor de Tour 2023
![]()
De definitieve teams zullen daar nog niet in staan zeker? Maar wellicht zijn die sowieso te laat bekend gemaakt om te publiceren in dergelijk magazine.Ik zag in de dagbladhandel een mooie gids liggen voor de Tour 2023
![]()
De definitieve teams zullen daar nog niet in staan zeker? Maar wellicht zijn die sowieso te laat bekend gemaakt om te publiceren in dergelijk magazine.
Made by SporzaTwee minuten lang Kruijswijk proberen ingeven, en maar niet accepteren hé. Bleek je Kruiswijk te moeten schrijven.
Ik heb dat al liggen van begin juniLaatste teams zijn pas vanmorgen bekend gemaakt. Zo'n magazine is al dagen geleden (midden vorige week waarschijnlijk) afgewerkt en naar de drukker gestuurd.
Dus daar staan de volledige teams in (alle 20-25 coureurs) met een highlight van elke coureur die verondersteld wordt zeker mee te rijden.
Also op elk van je 4 transfers betaal je een penalty van... 10%? denk ik bovenop de normale prijs van je renner.Ik ben weer helemaal niet mee met de Tourmanager, ben het compleet vergeten
Hoeveel wissels moogt ge voor elke deadline doen?

NU WELMerci!
En is er hier al een BG minicompetitie?
Oliver Naesen doet ook mee heb ik gezien.
Die valt de laatste 3/4 jaar toch ook serieus tegen. Presteert echt niks meer en stak het tot voor kort altijd op de superioriteit van Wout/MVD/..
Ik denk dat dit zijn laatste kans is om nog eens iets te betekenen voor zijn ploeg.
Ik heb deze gekocht, altijd leuk om te lezen, ook het parcours met uitleg van Gouvenou is een meerwaardeIk zag in de dagbladhandel een mooie gids liggen voor de Tour 2023