Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik probeer mijn verwachtingen toch wat te temperen. Het verleden leert dat de druk/inzet bij zo'n Tour zo hoog zijn dat het toch een beetje verlammend werkt. Tenzij we gewoon doorgaan op het elan van vorige jaar natuurlijk (hoewel Denemarken ook wel een sof was, zeker de gehypte brug).Mss wel meer hyped over deze rit dan voor een aantal klassiekers
Het kruim van de wereld staat hier aan de start (op Remco en Rogla na)
idemIk kijk er wel naar uit.
Ook omdat ik de laatste 2 weken verlof heb en optimaal kan kijken.

Die Tour van 2014 waar iedereen dacht omg Contador vs Froome vs Nibali this is gonna be WILDIk probeer mijn verwachtingen toch wat te temperen. Het verleden leert dat de druk/inzet bij zo'n Tour zo hoog zijn dat het toch een beetje verlammend werkt. Tenzij we gewoon doorgaan op het elan van vorige jaar natuurlijk (hoewel Denemarken ook wel een sof was, zeker de gehypte brug).
Was het niet eerder Contador VS Froome voor de start?Die Tour van 2014 waar iedereen dacht omg Contador vs Froome vs Nibali this is gonna be WILD

Meer verwacht, like wat? Matje die op 174 km van de meet al gaat ?Jammer de vroege vlucht direct weg. Ik had nu wel meer verwacht.

Laporte als eerste domestique bij Jumbo vind ik toch verrassend …? Had die toch hoger in de pikorde verwacht… maar zegt veel over de teamspirit daar
Waarom zou van Aert niet mogen? Die gaat hier gewoon vol voor de dagzege en eerste gele trui, als hij goed is.Ik vrees dat het baskenland wel eens een muis zal kunnen baren , veel te vroeg voor die klassementsmannen om al iets te doen , en Wout zal ook niet mogen van de ploegleiding .