Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Mss wel meer hyped over deze rit dan voor een aantal klassiekers 😁
Het kruim van de wereld staat hier aan de start (op Remco en Rogla na)

Mss wel meer hyped over deze rit dan voor een aantal klassiekers 😁
Het kruim van de wereld staat hier aan de start (op Remco en Rogla na)
Ik probeer mijn verwachtingen toch wat te temperen. Het verleden leert dat de druk/inzet bij zo'n Tour zo hoog zijn dat het toch een beetje verlammend werkt. Tenzij we gewoon doorgaan op het elan van vorige jaar natuurlijk (hoewel Denemarken ook wel een sof was, zeker de gehypte brug).

Ik probeer mijn verwachtingen toch wat te temperen. Het verleden leert dat de druk/inzet bij zo'n Tour zo hoog zijn dat het toch een beetje verlammend werkt. Tenzij we gewoon doorgaan op het elan van vorige jaar natuurlijk (hoewel Denemarken ook wel een sof was, zeker de gehypte brug).
Die Tour van 2014 waar iedereen dacht omg Contador vs Froome vs Nibali this is gonna be WILD

Die Tour van 2014 waar iedereen dacht omg Contador vs Froome vs Nibali this is gonna be WILD
Was het niet eerder Contador VS Froome voor de start?
En Nibali die toch wat verassend op de 2de rit seconden pakte door weg te springen op het laatste. En dan na het vallen van beide heren eigenlijk het rijk voor zich alleen had in die heroïsche kassei etappe. Nadien was alle spanning weg uit de tour maar die eerste dagen waren wel top.

Let's go. Na de teleurstellende Giro staan mijn verwachtingen hoger dan normaal :D

Laporte als eerste domestique bij Jumbo vind ik toch verrassend …? Had die toch hoger in de pikorde verwacht… maar zegt veel over de teamspirit daar

Laporte als eerste domestique bij Jumbo vind ik toch verrassend …? Had die toch hoger in de pikorde verwacht… maar zegt veel over de teamspirit daar

Vind ik ook vreemd. Want een goeie Laporte moet dit eigenlijk ook kunnen als hij die Pike overleeft. Ik weet niet of dat iets zegt over de teamspirit? Misschien gaan ze roteren met Van Hooidonck elk een dagje. Van Baarle kan ook bergop uit de voeten dus die willen ze daarvoor misschien wat sparen.

Ik vrees dat het baskenland wel eens een muis zal kunnen baren , veel te vroeg voor die klassementsmannen om al iets te doen , en Wout zal ook niet mogen van de ploegleiding .

hopla het begint al voor het eerst in jaren doe ik nog eens mee met een wielerspelletje wie is de eerste valler die ik zie Traeen die in mijn ploegje zit.

Ik vrees dat het baskenland wel eens een muis zal kunnen baren , veel te vroeg voor die klassementsmannen om al iets te doen , en Wout zal ook niet mogen van de ploegleiding .
Waarom zou van Aert niet mogen? Die gaat hier gewoon vol voor de dagzege en eerste gele trui, als hij goed is.

Terug
Bovenaan