belvedere86
Well-known member
Ik denk dat Van Aert zich toch niet gaat leegrijden deze tour zoals vorige keren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Twee keer het gat moeten dicht rijden.Die indruk had ik ook wel eerlijk gezegd. Zeker in de kilometers op het einde van/na de afdaling
Kelderman zat er precies ook wel door.. Vingegaard dus?JA DE CAUWER GE ZIJT MIS.
Kelderman moet gewoon rijden ipv rond te kijken naar Van Aert. Van Baarle moest er helaas af. Mannetje meer nog en VA wint hier maar het is Kelderman die hier de koers weggooit.
Maar euh, knap van Lafay... schitterend openingsweekend, had gisteren met dit koersinzicht ook gerust kunnen winnen.
Ja inderdaad, de sprint aantrekken is misschien wat veel, maar had toch een beetje tempo kunnen rijdenKvind Jose wel een stukje gelijk hebben.
Als vingegaard daar toch zit, gaat hij zijn ronde niet verliezen door een paar 100m mee te rijden. Of bekijk ik dat nu zo mis aangezien ze als ploeg toch de kaart van Aert trekken daar?
Kans is ook reëel dat hij niet zal uitrijden.Ik denk dat Van Aert zich toch niet gaat leegrijden deze tour zoals vorige keren.
Kelderman zat er precies ook wel door.. Vingegaard dus?![]()
Inderdaad. Volgens mij kon Kelderman niet sneller meer en zat hij gewoon pieredood. Er was gewoon één mannetje te weinig in steun op het einde.Los van het feit dat Kelderman sneller moet reageren leek het me ook wel een explosieve demarrage van Lafay
Ik had eerder de indruk dat men bij Jumbo niet goed wist of ze wel voor VA moesten werken of niet.De Cauwer heeft ergens een punt maar mag toch wel iets kalmer reageren. Moet een beetje professioneel blijven.
Los daarvan, ik zou als van Aert toch serieus teleurgesteld zijn in de ploegmaten. Buiten een Laporte heb je toch nooit het gevoel dat die zich voor hem leegrijden, wat hij zelf natuurlijk al vaak gedaan heeft.
Ik dacht eerst ook dat Kelderman helemaal dood was maar als je dan ziet dat hij toch eens een versnelling kan plaatsen en een serieuze streep nog trekt voordat Benoot terug op kop komt dan vraag ik mij toch af of dit niet anders kan.Kelderman zat er precies ook wel door.. Vingegaard dus?
Allé, ik snap ergens dat ie niet rijdt, maar Pogi speelt hier vrolijk mee, en Vingegaard doet eigenlijk vooral zo weinig mogelijk. Zijn goed recht, en vermoedelijk zijn manier om de tour te winnen, maar door zijn (iet wat apatische) manier van rijden kan ik hier geen fan van zijn.

Dat is dan weer 100% te begrijpen, en moest hij wel overnemen zou iedereen dat terecht een domme move noemen. Hij kan nooit een sprint winnen van Pogacar, dus dan zou hij gewoon de volle buit aan boni's cadeau geven.Het is toch ook best triestig dat Vingegaard niet eens wou overnemen daar in het zog bij Pogacar. Ergens begrijpelijk hè, maar toch. Lelijke coureur.
Qua boni's is het gewoon gelijk hè. Hij zou er dan 4 verliezen, terwijl Pogacar er nu ook gewoon 4 heeft gepakt in de eindsprint. En dan mag hij nog van geluk spreken dat Lafay vooruit blijft of hij pakte er 6 tov Vingegaard.Dat is dan weer 100% te begrijpen, en moest hij wel overnemen zou iedereen dat terecht een domme move noemen. Hij kan nooit een sprint winnen van Pogacar, dus dan zou hij gewoon de volle buit aan boni's cadeau geven.