Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Was dat nu weer eentje van Alpecin die een andere renner aan het afhouden was met de schouder iets achter de kop?

Niks Van Poppel of Morkov. Mathieu is gewoon de beste leadout ter wereld :)

De fase met Girmay wil ik toch ook nog eens een paar keer terugzien

Bijna Cavendish... het had wat geweest...

DQ Philipsen

Geen idee waarom precies maar gewoon voor Cavendish zijn 35e!
Vanaf dat Philipsen Cavendish langs rechts ziet komen, gaat hij diagonaal van links naar rechts. Hij snijdt Girmay volledig de pas af en als die er langs wil komen, doet hij volledig de deur dicht. Er zijn er volgens mij al voor minder gediskwalificeerd.

Dit is toch gewoon een DQ voor Philipsen en winst voor Cav? De jury gaat dit zeker nog bekijken maar of ze het aandurven is de vraag natuurlijk.

Swoit ik wil de camera eens zien met de exacte beelden, ..

Komt toch ook mede door Cavendish. Die begint te sprinten in het midden van de weg, op een bepaald moment zit die rechts tegen de boarding om dan terug in het midden van de weg te eindigen.

"beetje gehinderd" zegt José :lol:

Hij maakt wel progressie. Vroeger beuken zonder weerga, nu moet hij gewoon leren rechtdoor sprinten. Geef hem nog een paar jaar en hij kan proper sprinten!

Nu wissel ik Jakobsen voor Ewan omdat die precies toch wat einde Latijn was en Ewan omdat die toch wel z'n vorm had gevonden. Zie ik hem niet eens in de top tien staan :wallbash:

pls Astana zet Cavendish eens deftig af , hij ging er heel kort bij zitten als ze hem ook nog maar een klein beetje kunnen afzetten zoals alpecin , philipsen afzet.
Waar is Thomas G als je hem nodig hebt !

Philipsen gaat naar het wiel van Cavendish en dan gaat Cavendish naar de koord. Philipsen was eerder in het wiel dus ja…

Terug
Bovenaan