Nattefrost
Well-known member
Het zit van Aert niet mee deze Tour. Sterk van Pedersen. Wel weer een flutetappe.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moeilijk te zeggen he, nu kon hij van wiel naar wiel laveren. Het zou kunnen.Ik durf te zeggen dat hij dan was gewonnen. Kijk eens van hoe ver hij moet komen voor die 3de plaats...

VDP hinderde VA een beetje, maar het was toch Laporte die door een zwieper zijn eigen ploegmaat nekte?Gewoon geflikt door het gezwiep van Matje
VDP hinderde VA een beetje, maar het was toch Laporte die door een zwieper zijn eigen ploegmaat nekte?
Of heb ik dit echt verkeerd gezien?
Mvdp doet hier wel terug bewust de deur toe voor Wout en probeert het zelf voor Pedersen.
Buiten Mads PedersenEnige wat je kan zeggen is dat zijn leadout te traag was, maar tegen een leadout van vdp is er niets opgewassen.

Buiten Mads Pedersen
Op het moment dat vdP zijn benen hier ontploffen zit Pedersen nog maar halfweg zijn spurt.
Onder de sprinters is Philipsen na Van Aert de beste klimmer. Hij gaat niet moeten vechten met de tijdslimiet, in tegenstelling tot een Fabio Jakobsen. Al lijkt die laatste te zijn verbeterd op dat vlak, vergeleken met vorig jaar.Vind ik toch voor discussie vatbaar, wie gaat die in hemelsnaam nog kloppen voor groen? Enkel een valpartij (of eventueel een buiten tijd in een bergrit) lijkt me.
Inderdaad die jongen heeft ook al enorm veel pech gehad het laatste jaarBaal toch wel van de opgave van Steff Cras was aan goede tour bezig, vorig jaar ook al pech in de vuelta als ik mij niet vergis (was ook mijn joker in de sporza tourmanager). En had Cavendish ook een ritzege gegund in ziin laatste seizoen en laatste tour de france.