Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Alpecin is de enigste ploeg die nog een sprinter bijheeft die nog niet gewerkt heeft. Allez Kristoff en Coquard zitten ook nog in het peloton. Al de andere sprinters zitten op veel minuten

Peloton komt nu wel wat dichter MAAR er klomt straks nog een klim natuurlijk. Wie gaat daar dan blijven tempo maken en wie houd het samen de laatste 30km. Wordt toch moeilijk om dit tot een sprint te laten uitkomen.

Ik snap ook niet goed waarom er gewerkt moet worden door Jumbo. Om Bilbao binnen schot te houden?
Ja dat sowieso. Maar ze zouden van Aert toch nog de kans op een zege moeten gunnen nu? Laat Nathan en Tiesj werken en van Aert wat meedrijven achter Vingegaard ofzo.

Ja dat sowieso. Maar ze zouden van Aert toch nog de kans op een zege moeten gunnen nu? Laat Nathan en Tiesj werken en van Aert wat meedrijven achter Vingegaard ofzo.

VA moest al vroeg lossen terwijl bv Laporte er wel bij nog zat dus ik denk dat VA zichzelf niet zo goed voelt om hier vandaag tegen oa Philipsen op te nemen.

Vreemde koers toch van Wout. Toch wel wat frustratie die hij moest wegfietsen ofzo?

Vooraf zal hij deze dag ook wel aangestipt hebben. Dat sloeg dan tegen, zelfs even gelost. Komt terug en begint op kop van het peloton te sleuren, om dan zelfs ook nog weg te rijden met Mathieu...

Vreemde koers toch van Wout. Toch wel wat frustratie die hij moest wegfietsen ofzo?

Vooraf zal hij deze dag ook wel aangestipt hebben. Dat sloeg dan tegen, zelfs even gelost. Komt terug en begint op kop van het peloton te sleuren, om dan zelfs ook nog weg te rijden met Mathieu...
Vdp reed gewoon snel naar beneden met Van Aert in het wiel. Daardoor maar beslist om door te rijden met Vdp. En nu blijft ie gewoon in het peloton zitten. Anders mssn gelost op die beklimming

Die truitjes van Israël zijn echt verwarrend, denk altijd dat het iemand van TotalEnergies is :laugh:

Ik heb meer last met Bahrain. Die rijden nu ook in het wit net zoals vele andere ploegen. Ik moet altijd meerdere keren kijken voor ik doorheb waar Bilbao of Landa of zo zit.

Zie bv die achtervolgers nu alle 5 een grotendeels witte rug.

Zimmerman probleem met versnellingsapparaat? Die ging kreeg dat verzet toch niet rond in de sprint. Waren beelden die je op de piste ziet.

Terug
Bovenaan