Obi Wan Kenobi
Well-known member
ION
Dat er nog geen belgische tegenhanger is van deze boysband , onbegrijpbaar !
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou niet verschieten moesten er vandaag gasten plots doorzakken. Ik heb de rit van gisteren niet live gezien maar als ik in de samenvatting zie wat er die eerste 2 uur allemaal gebeurde zijn er hier vandaag nen hoop die met meer dan 1 kras op de carroserie zullen starten.Ik vind het profiel van deze rit maar niks. Knikje in het midden en dan 1 col. Lijkt me niet zwaar genoeg om iets te verwachten qua klassementsstrijd.
Dat er nog geen belgische tegenhanger is van deze boysband , onbegrijpbaar !

Inderdaad, ik zie Alaphilippe niet aanklampen.Tuurlijk gaan er gasten doorzakken, als de 2 grote willen zakt al de rest erdoor.
ik zie vooral Alaphillipe geen deuk in een pak boter op rijden.Inderdaad, ik zie Alaphilippe niet aanklampen.
Zelfs in de Tour's voor zijn 2 wereldtitels werd hij toch vaak van het kastje naar de muur gereden in situaties waar je dacht, hij gaat ze hier allemaal oprollen in dat groepje. Het verschil is dat hij toen wel telkens een rit won in het openingsweekend maar voor de rest is het beeld toch vrij gelijkaardig.ik zie vooral Alaphillipe geen deuk in een pak boter op rijden.
Werkelijk triest om te zien hoe die man ligt rond te rijden te laatste tijd.
Zeer aan zijne goesting@Slackmans wat scheelt er eigenlijk met Ewan man

top 5 allround van zijn generatie denk ik... heeft enorm veel in dienst geredenKwiatkowski is toch ook gewoon een beestig goede renner![]()