Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
De beste omkadering wint de tour net als vorig jaar . Jumbo ook gewoon favoriet al voor volgend jaar . Mss kunnen Remco en Tadej samen een blok vormen tegen Jumbo dan .

Het strafste is dat Pogacar ook gewoon een zotte tijdrit neerzet als je ziet hoeveel tijd hij al pakt op WVA.

Had die nog een paar km langer geweest dan haalde vingegaard de nummers 2 en 3 waarschijnlijk gewoon in tijdens de rit.

Die gasten van jumbo zien er wel altijd zo bleek uit tijdens de tour. Precies lijken. Vooral bij van aert valt dat altijd op omdat die meestal een gezonde blos heeft tijdens het jaar.
Moet zijn dat die toch echt kantje boord op de limiet zitten van gewicht en voeding. Gezond zal het niet zijn.

Het strafste is dat Pogacar ook gewoon een zotte tijdrit neerzet als je ziet hoeveel tijd hij al pakt op WVA.

Had die nog een paar km langer geweest dan haalde vingegaard de nummers 2 en 3 waarschijnlijk gewoon in tijdens de rit.

Die gasten van jumbo zien er wel altijd zo bleek uit tijdens de tour. Precies lijken. Vooral bij van aert valt dat altijd op omdat die meestal een gezonde blos heeft tijdens het jaar.
Moet zijn dat die toch echt kantje boord op de limiet zitten van gewicht en voeding. Gezond zal het niet zijn.
Denen zin meestal wel wat bleker , maar die Vingegaard lijkt toch wel een beetje op een creep.

Topsport is algemeen gezien bijlange niet gezond, dusja.

Ik krijg toch een beetje US-Postal vibes.. zo er bovenuit steken seg, op zo een korte afstand. Ik vind het tegen het ongeloofwaardige af.

Deze uitslag is om het met weinig woorden uit te drukken toch vrij impressionant :P

Dit gaat over een volle minuut, terwijl Pogacar zelf al bijna een minuut pakt op andere tijdritkanonnen.
Tussen punt 3 en de finish neemt hij nog een halve minuut extra….

Maar in deze tijden van constante controle en whereabouts, zou het al over een ongekend middel moeten gaan.

De wielerliefhebber in mezelf laat het niet aan z'n hart komen, als ik argwanend naar elke wedstrijd moet kijken is de fun er ook af.

Het zal wel uitkomen mocht het zo zijn.

Campenaerts verloor 10 minuten, maar binnen de limiet. De tijdslimiet was op 33% op de tijd van Vingegaard (32:36), en dat is dan 10:45.48 minuten extra.
Alexis Renard is 1 seconde buiten de tijd.

Lol, Van Aert die zegt dat hij de beste was van de 'normale mensen'.

Jumbo Visma heeft al ooit gebruik van ketonen bevestigd, wat voorlopig nog toegestaan is... (Ze maken er ook geen geheim van.)

Als Vingegaard bij een ploeg als Astana reed ging het in de media direct volstaan met beschuldigingen . Deze tijdrit doet me echt denken aan de periode van US Postal.

Ik hoop dat ik verkeerd ben over deze tijdrit maar ik heb toch ergens een slecht gevoel. En zo te lezen ben ik precies niet de enige.

DUMOULIN SPRAKELOOS NA DEMONSTRATIE VINGEGAARD: “BESTE TIJDRIT DIE OOIT IS GEREDEN”​

Zegt die man die openlijk twijfelde aan de tijdrit van Pogacar in 2020 :laugh:

Wat een schaamtelijke vertoning van DSM... allemaal aan het slapen precies. Ok, ze hebben niks te winnen of te verliezen vandaag, maar een beetje beroepsernst in de belangrijkste wedstrijd van het jaar mag toch wel het minimum zijn?
Het blijft een raar ploegske....
Zo hebben we wel eens de helft van de ploeg in beeld gezien :ROFLMAO:

DSM staat momenteel laatste in het prijzengeld. Ze hebben in week 2 amper 900€ opgeraapt.

Terug
Bovenaan