SnakeGodRovinin
Well-known member
Hij heeft wat last van zijn pols, maar geen pijn, zei hij, denk ik. Anders sprint je niet verschillende keren op een paar weken tijd.Een Pogacar met normale voorbereiding, geen pijn in de pols etc. gaat het verschil niet zo groot zijn.
Die pols lijkt me wel oké te zijn.
Qua conditie en frisheid gaat dat toch ook niet anders zijn dan andere jaren, toch?
We zullen morgen zien. Als VA en Vingegaard morgen de volle gas opendraaien na hun TT-prestaties, dan kunnen we mss pas vraagtekens stellen, ondanks de wondere (heb het niet over doping) middelen, die ze tegenwoordig hebben om goed te recupereren.Die gasten van jumbo zien er wel altijd zo bleek uit tijdens de tour. Precies lijken. Vooral bij van aert valt dat altijd op omdat die meestal een gezonde blos heeft tijdens het jaar.
Moet zijn dat die toch echt kantje boord op de limiet zitten van gewicht en voeding. Gezond zal het niet zijn.
Of iets dat nu legaal is; gebruikt wordt door Jumbo (al dan niet verzwegen) en pas na enkele jaren op de dopinglijst komt, na een wetenschappelijk onderzoek.Maar in deze tijden van constante controle en whereabouts, zou het al over een ongekend middel moeten gaan.
VA: 7min 26sec.
Pogacar: 7min 21sec.
Vingegaard: 6min 47sec.
Jonas ging er wel vol voor, maar dat vind ik voor zo'n korte periode wel een ruime afstand in seconden.
Het is nu niet zoals door iedereen aangegeven, dat Pogacar een minder goede TT reed.
Als Pogacar in 2020 buitenaards was, is de prestatie van Jonas extra-universeel.
Edit.
Verdomme, dat zijn de foute tussenpunten

Anyway, Vingegaard rijdt wel op het vlakke sneller dan VA, maar niet gigantisch veel.
Laatst bewerkt:

) en Pogacar vond ik vandaag nu ook niet geweldig ronddraaien op zijn fiets. Zag er wat krampachtig uit.
.