Het is bijna 1 Augustus.Quick-Step wordt inderdaad belachelijk volgend jaar door Jumbo-Visma. Remco moet echt naar een andere ploeg wil hij überhaupt ooit kans maken. Zelfs UAE met al hun geld wordt al met de grond gelijk gemaakt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is bijna 1 Augustus.Quick-Step wordt inderdaad belachelijk volgend jaar door Jumbo-Visma. Remco moet echt naar een andere ploeg wil hij überhaupt ooit kans maken. Zelfs UAE met al hun geld wordt al met de grond gelijk gemaakt.
UAE was als ploeg toch best goed? Op een bepaald moment ligt het gewoon niet meer aan de ploeg maar aan de kopman.Quick-Step wordt inderdaad belachelijk volgend jaar door Jumbo-Visma. Remco moet echt naar een andere ploeg wil hij überhaupt ooit kans maken. Zelfs UAE met al hun geld wordt al met de grond gelijk gemaakt.

Jongen UAE staat 2e en 3e! Maar ja ze kunnen er niks van die losers.
Ik denk dat het eerder iets anders is. Peiper zei gisteren al dat Pogacar er voor zijn doen niet normaal uit zag en die kent hem eigenlijk door en door.Toch duidelijk last van die val - hopelijk kan hij de Tour nog uitrijden. Het zwaarste hebben we gehad, nu even herstellen.
Op 7 en meer dan 10 minuten.
Ik wil maar zeggen dat er nooit zo’n kwaliteitsinjectie bij Quick-Step kan gebeuren op 1 jaar tijd. Hij moet gewoon naar een veel en veel sterkere ploeg.
Tot nu toe teert Remco meer op zijn individueel talent. Daarmee gaat hij niet winnen tegen het Jumbo-blok.
Met alle respect maar als ik dit zie dan vraag ik mij oprecht af wie hier weerwoord aan kan bieden. Remco met alle respect gaat dat niet kunnen, laat staan dat zijn ploeg sterk genoeg is om hem in de positie te brengen dat hij kan proberen.

Je kan het niet eens zijn met iemand over iets, maar dan kan je nog wel altijd wat normaler reageren hoor.WTF? Naar welke ploeg dan wel? Als zelfs de ploeg van de 2e en 3e niet goed genoeg is? Dan moet hij dus ook naar Jumbo of zo? Echt WTF jongens toch.
Als je van slechte wil zou zijn dan zou je kunnen zeggen dat hij misschien eerst eens de vuelta opnieuw probeert te winnen.Op 7 en meer dan 10 minuten.
Ik wil maar zeggen dat er nooit zo’n kwaliteitsinjectie bij Quick-Step kan gebeuren op 1 jaar tijd. Hij moet gewoon naar een veel en veel sterkere ploeg.
Tot nu toe teert Remco meer op zijn individueel talent. Daarmee gaat hij niet winnen tegen het Jumbo-blok.
Herstel van een polsblessureIk denk dat het eerder iets anders is. Peiper zei gisteren al dat Pogacar er voor zijn doen niet normaal uit zag en die kent hem eigenlijk door en door.
Het was de COVID Tour toenMocht er in 2020 geen volk op col de la Loze ?
Was veel beter MAL die bijna helemaal alleen die col beklom
IneosWTF? Naar welke ploeg dan wel? Als zelfs de ploeg van de 2e en 3e niet goed genoeg is? Dan moet hij dus ook naar Jumbo of zo? Echt WTF jongens toch.

Ineos![]()
Ze hebben dan ook geen renner bij die weerwoord kan bieden aan Vingegaard en Pogacar natuurlijk.Ah ja de ploeg die het nog slechter doet dan UAE

Het was de COVID Tour toen
De beste klimmer op 20min...![]()