Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Natuurlijk wat is er daarvoor gebeurd. Daar hebben we het gissen naar momenteel.
Misschien zit Pascal al dagenlang gevaarlijk te doen en was zijn move nu de druppel.
Het is een raar manoeuvre, maar ik denk dat we pas echt de eindconclusie kunnen maken na de rit.
Ah ja dan is het wel oké.

Natuurlijk wat is er daarvoor gebeurd. Daar hebben we het gissen naar momenteel.
Misschien zit Pascal al dagenlang gevaarlijk te doen en was zijn move nu de druppel.
Het is een raar manoeuvre, maar ik denk dat we pas echt de eindconclusie kunnen maken na de rit.

Zie mijn post boven die van u, dat is de reden.
Het is nog altijd een enorm arrogante overreactie.

Zou Alpecin straks met VDP durven sprinten? Die maakt ook kans en Jasper heeft er al 4 + de slotrit is er nog.
Durven wel.
Maar ze gaan dat nooit doen als er niks met Phillipsen scheelt.
Het is zo dat Philipsen gewoon sneller en meer kans maakt, dan zou het gek zijn om niet voor hem te gaan als hij gewoon de goeie benen heeft.

MVDP kan ook wel zonder een rit. Het ploegbelang zal wel boven het persoonlijk palmares gaan.

Ik geloof er niet in, maar ik gun het de vluchters vandaag heel erg. Maar in de laatste km zullen ze waarschijnlijk ingelopen worden.

Prachtig dat die vlucht het haalt, prachtig.
Natuurlijk als Lotto fan teleurgesteld, weer tweede, maar de vlucht haalt het wel enkel dankzij hen.

Mooi voor QS wel, want de Tour was hééél slecht tot nog toe.

Maaaaaaaan!!
Dit hou je niet voor mogelijk!!! :rofl::rofl:

Bedankt Lotto voor het werk zullen ze bij SQS denken!
Geweldig om zien!

Toch blij dat de twee authentieke Belgische ploegen het arrogante Alpecin en Philipsen vandaag een hak hebben gezet.

Schoon voor Asgreen persoonlijk ook wel. Moeilijke jaren gekend.

Van Jasper naar Kasper :lol:

Af en toe eens iets anders te zien krijgen doet deugt, vreemd dat dit peloton dat gat niet dicht kreeg, derde week die z'n tol eist zeker?

Van Jasper naar Kasper :laugh:

Af en toe eens iets anders te zien krijgen doet deugt, vreemd dat dit peloton dat gat niet dicht kreeg, derde week die z'n tol eist zeker?

Dat, en het parcours, en ook wel die. 4 vooraan. Dat zijn geen gewone vroege vluchters hé. Asgreen en Campenaerts kent iedereen, maar Eenkhoorn is ook een echte hardrijder die niet stuk gaat en die Abrahamsen maakt al maanden echt enorm veel indruk in dienst (bv in Hageland denk ik reed die echt een ongelofelijke koers).

Terug
Bovenaan