Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand wou rijden... Pollit lieten ze meer dan ne kilometer 1VS4 rijden. Uiteindelijk moeten Bahrein en Astana wiens sprinters eigenlijk al naar huis zijn komen rijdenHeerlijk wel. Toch liever dit dan Philipsen die weer een etappe wint.
Wel triestig dat peloton niet dicht krijgt hoor.

Morgen krijgen we alleszins meer dan 3 renners in de vlucht. En na vandaag lijkt me de kans op een winnaar uit de vlucht morgen ook groot.
Ik vind dat oprecht onbegrijpelijk dat al die ploegen met 2e rangssprinters hier niemand probeerden mee te sturen en gingen werken voor een sprint. Welsford geraakt niet verder dan een 21e plaats bijvoorbeeld. Bora had gewoon Politt kunnen meesturen, Intermarché heeft gewoon niets gedaan, etc.
De enige die misschien een kans hebben om Philipsen te kloppen zijn Pedersen (omdat die ook makkelijk de bergen overleefd heeft) en Groenewegen (puur op snelheid maar fris zal die niet geweest zijn).
Ik volg je idee hè, maar ik geloof in geen honderd jaar dat Remco nog in een vlucht geraakt na vorig jaar. Zonder andere toppers dan wel te verstaan.Ik weet niet echt of ik dit beter in het Wielernieuws topic plaats.
Maar als Remco in een break vertrekt in Glasgow die voor hem interessant lijkt, dan lijkt me het een ideetje om Campenaerts mee te sturen met Remco. Als je ziet hoe strijdvaardig Campenaerts in de vlucht kan zijn... Nuja, veel wielerkennis heb ik niet (in vergelijk met redelijk wat mensen hier), misschien zijn er goede redenen om dat niet te doen.
Tcho ja... vorig jaar lukte het ook. Het is niet dat ze hem nog niet kenden toch?... waanzin, de manier waarop ze die groep lieten rijden. Als dat toen kon sluit ik niet uit dat dat niet nog eens kan.Ik volg je idee hè, maar ik geloof in geen honderd jaar dat Remco nog in een vlucht geraakt na vorig jaar. Zonder andere toppers dan wel te verstaan.
Ik weet niet echt of ik dit beter in het Wielernieuws topic plaats.
Maar als Remco in een break vertrekt in Glasgow die voor hem interessant lijkt, dan lijkt me het een ideetje om Campenaerts mee te sturen met Remco. Als je ziet hoe strijdvaardig Campenaerts in de vlucht kan zijn... Nuja, veel wielerkennis heb ik niet (in vergelijk met redelijk wat mensen hier), misschien zijn er goede redenen om dat niet te doen.
Was de zet van Victor en Lotto (na de uitgezette pionnen in het schaakspel van Jumbo) de (bijna) nummer één tactische meesterzet van de Tour?Ook wel dankzij Campenaerts naturlijk die een ploegmaat mee had en dus gewoon kon doorrijden en dat je niet dat inhouden in de slotkilometers krijgt en het toch nog allemaal verliest.

Vind ik toch redelijk overdreven hoor.Was de zet van Victor en Lotto (na de uitgezette pionnen in het schaakspel van Jumbo) de (bijna) nummer één tactische meesterzet van de Tour?
Heb nog nooit gezien dat een renner zich laat afzakken met minder dan een minuut voorsprong (op een peloton in de Tour!), om een collega mee naar voren te helpen, zodat ze een mannetje extra hebben voor de vlucht vooruit te hebben én nog twee pionnen hebben voor de zege.
Had dit gelukt geweest... Damn.
Je zag dat Asgreen nog adem over had in de laatste kilometers in tegenstelling tot het smoelengetrek van de Lotto's.
Klasse van Lotto / Campenaerts alvast.
Vind ik toch redelijk overdreven hoor.
Eenkhoorn probeert de sprong te maken, dat gaat dan niet zo vlot als men had gehoopt en vervolgens wacht Campenaerts hem op. Wat daar zo speciaal aan is op tactisch vlak begrijp ik toch niet.
Vind ik toch redelijk overdreven hoor.
Eenkhoorn probeert de sprong te maken, dat gaat dan niet zo vlot als men had gehoopt en vervolgens wacht Campenaerts hem op. Wat daar zo speciaal aan is op tactisch vlak begrijp ik toch niet.