Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een figuurK'moest eerlijk zeggen dat ik mijn bedenkingen had bij dat "plan", maar uiteindelijk is het toch goed uitgedraaid. Campenaerts toch een groot aandeel in gehad denk ik. Raar dat er vandaag met hem niemand meespringt...
Hier nog over dat incident. Je moet toch durven als ploegmanager van Phillipsen om het te hebben over zwengelen. Ze blokkeren gvd met de sprintersploegen de ganse weg. DSM zat er ook weer bij, na hun stop-acceleratie-taktiekje van't voorjaar. Wat moet hij dan doen? T'was een stuk veiliger als die megool die het in de RvV omzeep hielp met een manoevre langs een waterplas. Hij gaat er dan achter en snijdt hem nog eens 2x de pas af. Ongelofelijk. Moet niet bestraft worden imo maar stop aub met het goed te praten.
Gisteren daar niet op willen ingaan omdat hij zogezegd nog geen beelden had gezien, ja kom da maak je mij niet wijs. Het stond in alle geuren en kleuren op het internet. Nu weten we dus waarom inderdaad. Hij had toen nog niets bedacht om het te kunnen goedpraten.Ik begrijp dus echt niet dat op de moment dat Mohoric en Asgreen gaan, dat sommige dat gewoon laten begaan.
Asgreen denk ik?
Die zijn sprint wederom fenomenaal.