Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Campenaerts met een knipoog naar zondag in zijn interview.
Gaat hij het aandurven om op het verzet te starten zoals hij deed in DDV vorig jaar en ervan weg te kletsen ergens in de laatste ronde?
Wie weet heeft hij liggen te oefenen met zijn 'woefen' gans de Tour om finaal uit te pakken.
Kan eens langsgaan bij Vinokourov voor wat tips.

Waar 3/4 protagonisten van gisteren hun energie van haalden is me een raadsel.Heeft niks te verliezen natuurlijk. En de benen zijn duidelijk nog goed genoeg om te brommeren.
Ik vond dat nu niet erg hoor, mss verkeerd verwoord. Het is idd zo dat bij een kampioen van zo'n caliber, er altijd iets inzit dat dergelijk gedrag doet ontstaan. Zolang je 5 min. later de knop kan omdraaien is dat allemaal niet erg.Wout blijft tenminste nog een klasbak voor de microfoon. Ik vind frustratie er uit laten geen probleem, dat is een deel van sport, maar het mag niet afdoen van de overwinning van anderen, en dat is bij Phlipsen wel het geval.
Hier sé. Lank geleden! Ge doet toch mee met de vrouwenmanager ook hee?Oei was het weer van dat bij Philipsen![]()
De Vlam van Ham wordt inmiddels al Jasper Disaster genoemd. Zou binnen Alpecin toch maar beginnen oppassen voor de beeldvorming.

Vrouwenwielrennen kan mij eerlijk gezegd gestolen wordenHier sé. Lank geleden! Ge doet toch mee met de vrouwenmanager ook hee?
sorry.Eenkhoorn maakte er wel geen spel van elke keer ze het hem vroegen.Ik denk niet dat Roodhooftjes geven om beeldvorming, want dan zouden ze best eens starten met zichzelf.
Niet vergeten het was gisteren allemaal uitgelokt door Eenkhoorn zelf hé, vergelijk het zelfs met dat van Maciejuk in de RVV
Bij de VRT (Karl, Renaat en José) probeerden ze dat ook zo weg te zetten. En hoewel Eenkhoorn zijn maneuver misschien niet helemaal koosjer is, was dat allemaal een gevolg van het onreglementair tegenhouden van renners achter hun.

Echt hé ik krijg het van die Carl die voegt dus niks toe. Helft van de keren zet ik gewoon het geluid op mute.
Campenaerts met een knipoog naar zondag in zijn interview.
Gaat hij het aandurven om op het verzet te starten zoals hij deed in DDV vorig jaar en ervan weg te kletsen ergens in de laatste ronde?
Wie weet heeft hij liggen te oefenen met zijn 'woefen' gans de Tour om finaal uit te pakken.
Kan eens langsgaan bij Vinokourov voor wat tips.

Wat een pech dat dat net in beeld gebracht wordt hé. Bij wat hij gisteren deed hoort geen nuance bij en dat hoort ook gewoon niet in de koers.Eenkhoorn maakte er wel geen spel van elke keer ze het hem vroegen.
We moeten het ook niet gigantisch gaan opblazen ook. Dat hoort ook bij de koers, een beetje haantjesgedrag.
Hij heeft gewoon de pech dat hij het zo expliciet en agressief doet en het zo goed in beeld is gebracht. Dat moet afgekeurd worden, maar er hoort ook wel een zekere nuance bij.
Vandaag ook, hij heeft een punt die moto’s waren een voordeel.
Hij had graag nog een extra kans gehad, los of hij er nu al 4 op zak heeft. Die jongen is ook moe, wat begrijpelijk is.
Laat ons dat toch ook allemaal wat in perspectief plaatsen. En er nu ook geen polemiek van maken.
Wat mij vooral opvalt is dat er velen zijn die hier hun eerste stapjes zetten met de tour, wat aan te moedigen is hoe meer zielen hoe meer vreugde!
Maar ik merk wel op dat de scherpe tongen in de aanbieding waren![]()
één van de beste interviews die ik al gehoord heb!Dat interview met Mohoric![]()
En dat hij er zo goed uit zag... diejn is toch een pák vermagerd? Of ligt dat aan mij?Heel heel lang geleden dat Eddy zo verstaanbaar was. Amai.

Die 3 rijden inderdaad gewoon vol vol vol hé. Asgreen en Mohoric denken beiden dat ze kunnen winnen... O´Connor is blij met top 3.Wat een pech dat dat net in beeld gebracht wordt hé. Bij wat hij gisteren deed hoort geen nuance bij en dat hoort ook gewoon niet in de koers.
Die moto's zaten ook bij hun natuurlijk. VDP of hijzelf hadden maar moeten mee zijn met Asgreen en co. Die 9 man gingen natuurlijk ook niet vol rijden met VDP en Philipsen in hun groep. Lijkt mij niet zo onlogisch dat ze niet dichter kwamen op 3 sterke mannen vooraan.
één van de beste interviews die ik al gehoord heb!
En dat hij er zo goed uit zag... diejn is toch een pák vermagerd? Of ligt dat aan mij?![]()
Vol met adrenaline en in koers kan hij al eens kattig uit de hoek komen.Philipsen is wel een echt haantje hé![]()