Tour de France 2023

Wie wint de tour de france

• Jonas Vingegaard

Stemmen: 66 45,8%
  • Tadej Pogacar

Stemmen: 72 50,0%
  • Hindley Jai

Stemmen: 1 0,7%
  • Mas Enric

• Carapaz Richard

Stemmen: 0 0,0%
  • Gaudu David

• Martínez Daniel Felipe

• Mas Enric

• Yates Adam

• O'Connor Ben

• Iemand anders namelijk,...

Stemmen: 2 1,4%

• Totaal aantal stemmers
    144
Dat weet ik ook. Maar sommigen vinden het belachelijk dat vingegaard niet wou overnemen. Waarom zou hij dat doen? hij weet ook dat hij geklopt wordt in de sprint, dan kan je maar wat volk laten terugkomen lijkt me.

Gewoon voor de fun en de show. Ze zijn de 2 beste van het peloton waarom niet gewoon man tegen man doorrijden? Tour is binnen. Nu gaat hij ook niet winnen hoor.

Dat weet ik ook. Maar sommigen vinden het belachelijk dat vingegaard niet wou overnemen. Waarom zou hij dat doen? hij weet ook dat hij geklopt wordt in de sprint, dan kan je maar wat volk laten terugkomen lijkt me.

Valt dan aan?? Letterlijk niets geprobeerd, 0,0 risico terwijl hij 7 minuten voor staat, mag een beetje show maken hoor. Geen reden om het niet te doen.

Mooi einde voor Pogacar. Het is hem gegund :)

Sterke laatste week van Gall, maar toch vreemde keuze om niet meer vol voor die bollen te gaan idd...

Vingegaard terecht niet gewonnen vandaag, Hij durfde en deed echt niks. Pogacar kreeg zo een beetje de zege cadeau op deze manier.
Al bij al was het een leuke en spannende Tour, alleen jammer dat Pogacar iets te kort kwam na de mentale klop in de tijdrit, maar Vingegaard is wel de terechte eindwinnaar.

Zou dat al geen vorm van decompressie zijn? De buit is toch binnen. Langs de ene kant kan ik hem geen ongelijk geven maar langs de andere kant zou hem dat een aantrekkelijkere renner maken natuurlijk.

Zou dat al geen vorm van decompressie zijn? De buit is toch binnen. Langs de ene kant kan ik hem geen ongelijk geven maar langs de andere kant zou hem dat een aantrekkelijkere renner maken natuurlijk.
Het kan ook zijn dat hij gewoon voelde dat hij niet beter kon na die aanval van Pogacar. Niet iedereen kan oneindig veel aanvallen zoals Pogacar.
Ik denk persoonlijk ook niet dat Vingegaard bezig is met populariteit, uiteindelijk telt wie morgen in het geel staat.

Hoezo? Martin is een aanvaller pur sang die misschien wat talent mist maar zich altijd smijt.

Kuss is megasaai.
Ik heb niks tegen Martin (smiley stond mss in de misse plaats) maar Martin was vrij onzichtbaar deze ronde in tegenstelling tot andere jaren en heeft een hele ploeg achter zich
Versus
Een Kuss mag niet doen wat hij wilt e , anders pakt hij hier 100% zeker een rit en veel meer tijd.

Gewoon jammer dat ge u zekere top 10 plaats verliest door een stevige valpartij in de laatste vergrit, terwijl je bijna 4 minuten voor staat op die achter u.

Het was een mooie beloning geweest voor kuss zijn ronde naast zijn mooie salaris ook nog een beetje resultaat te mogen rijden.

Volgens mij heb je ergens een melding opgezet wanneer er iemand iets zegt over Remco.
Niet altijd zo snel op je paard zitten Kimme :wink: .
Wat VDP hiermee te maken heeft is ook een raadsel.
VDP heeft hier in se idd niets mee te maken.. is gewoonweg een tegenreactie op Mr. Kendl (= VDP fan) die geregeld ten onrechte prestaties van Remco minimaliseert of in het belachelijke trekt.

Kuss saai... Hij moet ervoor zorgen dat Vingegaard wint, niets anders dan dat.

En van Vingegaard moet je nu toch niet verwachten dat hij koerst en risico's neemt, zij get beperkt. Als hij er toch ligt is het mss over en uit.

WVA niet op shortlist van superstrijdlust maar wel verdiend. ASO kan moeilijk vrijwillige abandons belonen natuurlijk. En 'maar' 3 fransen zelfs. Waar gaat de wereld naartoe?

Kuss saai... Hij moet ervoor zorgen dat Vingegaard wint, niets anders dan dat.

En van Vingegaard moet je nu toch niet verwachten dat hij koerst en risico's neemt, zij get beperkt. Als hij er toch ligt is het mss over en uit.

WVA niet op shortlist van superstrijdlust maar wel verdiend. ASO kan moeilijk vrijwillige abandons belonen natuurlijk. En 'maar' 3 fransen zelfs. Waar gaat de wereld naartoe?

Het ging bergop van even overnemen met Pogacar gaat hij niet omvallen natuurlijk.

Tuurlijk staat VA niet op de shortlist hij doet niet eens meer mee. Wat een dwaze titel weer van Sporza dat VA niet op de shortlist staat.

Ik heb niks tegen Martin (smiley stond mss in de misse plaats) maar Martin was vrij onzichtbaar deze ronde in tegenstelling tot andere jaren en heeft een hele ploeg achter zich
Versus
Een Kuss mag niet doen wat hij wilt e , anders pakt hij hier 100% zeker een rit en veel meer tijd.

Gewoon jammer dat ge u zekere top 10 plaats verliest door een stevige valpartij in de laatste vergrit, terwijl je bijna 4 minuten voor staat op die achter u.

Het was een mooie beloning geweest voor kuss zijn ronde naast zijn mooie salaris ook nog een beetje resultaat te mogen rijden.
Als hij zo dol is op top10 plaatsen dan moet hij maar voor een andere ploeg gaan rijden.

Een top10 notering betekent niets voor zijn ploeg en ik vermoed voor hem ook niet. Maar ok, een valpartij is nooit een fijne gebeurtenis. Smiley misbegrepen dan:)

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan