SomeDude
Banned
Die heeft hem hoorWaarom geen luitenant van Evenepoel om hem gans de dag te begeleiden? Merlier zat trouwens ook zeer ver vlak voor de waaier.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die heeft hem hoorWaarom geen luitenant van Evenepoel om hem gans de dag te begeleiden? Merlier zat trouwens ook zeer ver vlak voor de waaier.
Ik denk dat niemand verwacht dat de uitslag anders zal zijn dan vorig jaar (P1 & P2) , maar als REV voor P3 wilt gaan zijn dit gewoon domme seconden die je weg gooit en stel dat je een fantastische tijdrit rijdt had je daar kans op geel, die is nu ook gewoon weg.Overdrijven is een kunst. Dit was het klassement vorig jaar.
![]()
Maar goed voor de moraal is het natuurlijk niet.
Uiteindelijk nog geen man overboord voor het grote doel: plek 3. Behalve dan misschien Jorgenson...
Collectief falen vooral.. als je zit te lummelen in de helft van het peloton dan is dat gewoonweg de eigen schuld van de kopman en de ganse QST-ploeg + ploegleiding erbij. Nochtans de kms voor die waaier zaten ze wel attent voorin. Onbegrijpelijk om zich te laten uitzakken en dan op 20km van de meet te ver te zitten in een cruciale waaierfase.Evenzeer zijn eigen schuld hier
Morgen is op papier een prima kans voor MVDP. Of primeert nu Philipsen met zijn gele trui? "Het is nu iets makkelijker om keuzes te maken omdat we deze zege al binnen hebben."
Welke boeken toe?Boeiende openingsetappe. De chaos die voorspelt was heeft zich zeker voorgedaan.
Ik begrijp het ook niet, waarom zit die daar zo graag in het midden van zo'n peleton. Ga vanvoor zitten samen bij de andere toppers. Dag één van de tour en het is sowieso boeken toe voor het algemeen klassement. Allemaal omdat je aan het slapen bent![]()
Het is me echter niet direct duidelijk wat MVDP bedoelt met deze zin:

In de rituitslag staat hij op meer dan vijf minuten, maar in het klassement staat hij op 10 seconden van Philipsen.Maar O'Connor ? Was toch gevallen binnen de laatste 5km maar is toch op zoveel minuten gezet ?
Als hij dat geweten had was hij toch niet zo rustig binnengekomen
Ik zie het probleem ook niet echt.
Het is natuurlijk beter als je mee bent, maar zijn rechtstreekse concurrentie was dat ook niet. Enkel zal het lastig worden om zelf geel te dragen wat toch denk ik de bedoeling was na de itt.
Pogi en vinge zullen voor hem finishen
Jorgenson zal zich ergens wel eens vol moeten smijten voor Pogi
Tobias Halland moet je wel aankunnen als je top 3 wilt rijden.
Maar O'Connor ? Was toch gevallen binnen de laatste 5km maar is toch op zoveel minuten gezet ?
Als hij dat geweten had was hij toch niet zo rustig binnengekomen
Ook net gezien, gewoon respectloos.Evenepoel tegen die jonge fan, get out of the way, move... ook maar zielig...
Evenepoel tegen die jonge fan, get out of the way, move... ook maar zielig...