Tour de France 2025

Ma da's ook echt maar 2 man van QS en één van Bahrain op kop in groep 2 hé. Waar zit Remco zijn team dan? Alé en andere teams, waar is Trek? Milan is toch ook niet mee...

Alé ja voor de rit lijkt het gedaan. 40s is te veel.

Zelf al komt groep 2 nog terug

Ik vraag mij echt af wat die QS ploegleiding zit te doen bij de ritvoorbereiding, de omstandigheden waren toch bekend. Een Peeters, Steels, Van Bondt die mannen zijn toch gepokt en gemazeld met waaiertoestanden en dan zit Remco niet in die eerste groep?
Als je de benen (of de ballen/techniek) niet hebt...

Je kan een paard naar water leiden maar je kan het niet laten drinken. Evenepoel moet gewoon vooraan zitten. Met of zonder ploeg.

Maar Evenepoel en positioneren is gewoon een drama. Op de OS draaide hij de belangrijkste helling als 35e op van de 40!!!

Die komt gewoon op zijn gemakje over de streep alsof er niks gebeurd is. Of die is ook ziek zoals zo velen of het maakt hem geen bal uit dat de Tour is begonnen. Snap er niks van.

Mooi voor Jasper. Alpecin doet het opnieuw. En morgen wint Van der Poel gewoon hoor. De ploeg van de grote momenten.

Er zijn hier wel een paar "top"teams die zich mogen schamen. Quick Step, Trek, Red Bull, ... wat was dit zeg. Da's geen waaier van 20 hé, da's 40 man en ge laat die dan uitlopen tot 40s terwijl ge allemaal goede ploegmaten hebt.

Hoe kun je nu als QS je sprinter niet meehebben als je kan sprinten voor de gele trui.

En nog eens een klassementsman hebt ook.

Schaamtelijk

Mja dit is het QS van vroeger niet meer, toen trokken ze het peloton in stukken zonder reden. Nu hebben ze alle reden en ze zijn nergens. Maar ja denk niet dat Remco het zich echt aantrekt, ik heb de uitslag nog niet gezien maar ik zou er niet van verschieten als hij niet nog wat seconden verliest omdat die tweede groep in stukken brak

Wat een vreemde eerste rit. Een hoop ploegen die gewoon lagen te slapen? En vooral QS, je hebt gvd de beste sprinter en een klassements man bij en ze belanden beide op achterstand. Triestesse...

Ik had hier wel graag Merlier vs Philippen gezien.

Remco beter naar een klassementsploeg.

Dit is niet enkel op zijn ploeg te steken imo. Deels natuurlijk wel, imo vooral het feit da ge nadien niet met 6 man op kop zit te knallen, maar het is 40 man dat weg is, daar moet Remco desnoods solo bij zitten. Kijk naar Girmay.

En trouwens, naar Red Bull dan? Even genante prestatie hé. Waar zat Ineos?

Pogacar, Vingegaard, Jorgensen, Mas, OConnor en Johannessen, that's it van potentiële klassementsrenners hé.

Remco beter naar een klassementsploeg.

Dit ligt gewoon aan hem zelf hoor. UAE zo'n ploeg en POogacar heeft ook maar 1 ploegmaat mee maar hij zelf is wel mee. Hij zat te ver en rijd gewoon zelf naar voor. Evenepoel die kan of wil het gewoon niet. Hij had echt de baan voor zich alleen niks of niemand voor zich hij zag mooi Pogacar een paar rijen voor hem alleen opschuiven maar Evenepoel blijft gewoon zitten. Terwijl met de motor die hij in de benen heeft kan hij dat even goed hé.

Dan QS niet de ploeg is zoals vroeger is geen excuus imo..

Neem uw verantwoordelijkheid als leider en rij gewoon, Pogi gewijs, met u neus in de wind voor uw plaats?

40 seconden op dag 1, laat eerder zijn ploeg in de steek dan omgekeerd ... kon perfect Merlier op sleeptouw genomen hebben ook

Ach de bergritten in deze Tour zijn zo zwaar dat deze verloren tijd echt niets uitmaakt imo (omdat ik ook niet geloof dat hij in de buurt komt van die 2 besten), maar het is wel gewoon weer een blunder.

Ook geen toeval meer dat Alpecin weeral veruit de beste Belgische ploeg is. Ik ben geen fan van de Roodhooftjes, maar ze doen het toch weer. Hoe hebben die mannen eigenlijk nog geen vervanger voor Deceuninck gevonden...

Terug
Bovenaan