Tour de France 2025

Dat zag er wel zeer lullig uit… maar kan gebeuren natuurlijk bij zo’n sprint op kasseien

Ik twijfelde voor de sporza manager nog tussen Gall en Martinez, misschien heb ik met de eerste wel de goede keuze gemaakt :tongue:

Hopla Ganna al naar huis. Ging al moeilijk zijn om die TT te winnen straks maar als je niet eens kan starten lujkt het natuurlijk zeker niet. Zonde.

:S die won toch een rit in de Dauphine dus qua vorm moet het toch goed zitten daar gaat een franse hoop
Juju werd er daarstraks,voor windstuk, ook effe uitgereden, Nys ook constant vanachter.

Ziekte in het peloton? Er wordt al redelijk geknald, ma toch bizarre toestanden op dag 1 :S

Laatst bewerkt:
Juju werd er daar straks voor windstuk ook effe uitgereden, Nys ook constant vanachter.

Ziekte in het peloton? Er wordt al redelijk geknald, ma toch bizarre toestanden op dag 1 :S

Nys die is al gevallen dus dat die nu wat achteraan zit is normaal.

Ik vrees dat het een moeilijke eerste Tour wordt voor Nys. Al geen perfecte voorbereiding, nu vallen in de eerste rit. Het zou me niet verbazen dat hij de eerste rustdag niet haalt.

Dan zijn er mensen die zich zorgen maken als klassementsrijders zich moeien voor bonis wat denken die dan van Vingegaards punten gesprokkel :eek:

Wat zit Evenepoel weer ver. En nks van aanstalten om op te schuiven. Zou zonde zijn als je hier tijd verliest die je dan in de TT te kort komt om geel te nemen

Ok moest even het gras in maar blijft gewoon ver zitten. Maakt niks van aanstalten. Is die ook niet in orde zoals Martinez?

Toen Vingegaard naar voor kwam zat§ Pogacar links alleen en reed die gewoon naar voor. Evenepoel zat ook links waar de ruimte lag maar die bleef gewoon zitten. Ploeg ploeg ploeg maar op een bepaald moment moet je wel zelf je gat opheffen natuurlijk.

Ik vond het eigenlijk al raar dat QS heel de dag niet echt helemaal voorin reed zoals UAE, Visma en Alpecin. Dan krijg je dit natuurlijk.

Ge zag toch wel aankomen dat ze het gingen proberen.

Ik vond het eigenlijk al raar dat QS heel de dag niet echt helemaal voorin reed zoals UAE, Visma en Alpecin. Dan krijg je dit natuurlijk.

Dat deden ze half weg koers wel. Maar gingen toen gewoon helemaal verspreid in de 2e helft gaan zitten. Is ook niet dat UAE hier met een halve ploeg zit. Pogacar gaat gewoon zelf naar voor. Evenepoel blijft gewoon zitten en doet niks.

Zelf al komt groep 2 nog terug

Ik vraag mij echt af wat die QS ploegleiding zit te doen bij de ritvoorbereiding, de omstandigheden waren toch bekend. Een Peeters, Steels, Van Bondt die mannen zijn toch gepokt en gemazeld met waaiertoestanden en dan zit Remco niet in die eerste groep?

Terug
Bovenaan