Tour de France 2025

Man ze kunnen toch ook een pakske janken die 2.
Toen ze daarnet aan het discussieren waren over XDS. Dat moet dan absoluut in full uitgesproken worden door Renaat, ondertussen springt Martin weg... maar dat is wel gewoon FDJ. :smurf:
Of hoe kan ik laten blijken dat ik iets meer blijk te weten dan een andere zonder het met zoveel woorden te moeten zeggen :laugh:

Matthieu ook voor geel terug over te nemen :unsure:

Je lacht ermee, maar waarom niet?
Wat heeft Mathieu ermee te verliezen om zich nog eens te smijten?
Beetje zoals Van Avermaet in de gele trui en in de vlucht.
Ik zie het peloton een van de komende dagen een extra rustdag nemen, mede door maandag 14/07 en de tiende dag op rij.
Renners maken de koers en ik zou het fantastisch vinden, mochten ze eens keer in een op papier aantrekkelijke etappe, foert zeggen.
Ik lachte er niet mee, ik ben gewoon een kenner!

VDP pakt gewoon terug geel denk ik. Dat komt Pogacar ook wel goed uit.
Dan moet zijn ploeg iets minder de boel controleren de eerstvolgende dagen.

Mssn gaat Arkea nog iets doen voor Vauquelin?

Ik denk dat dat een beetje het doen van UAE was/is. Niet meteen te veel voorsprong geven, laat dat gat traag vergroten en geef zo de mogelijkheid aan andere teams (Arkea, FDJ bv) om te gaan helpen. Als dat niet gebeurt, dan is het maar zo.

Hebben ze in het verleden al vaker gedaan. Elke keer denk ik van ze willen de rit, maar dan laten ze dat gat gewoon altijd traag groter worden.

Vauquelin staat 3de, die gaan ze echt niet laten rijden.. En als Arkea gaat rijden om de vluchters terug te pakken, dan wint Pogi gewoon..

VDP hypothekeert met vandaag toch ook zijn kansen voor morgen lijkt me, vandaag gaat in de kleren kruipen. Zou eerder een vauquelin of zelf Loulou spelen voor morgen if not pogi

MVDP pakt terug geel en iedereen tevreden.
Pogacar die van het geel en de druk af is, MVDP en alpecin voor hun PR.
De gunfactor en het feit dat hij geen bedreiging vormt speelt ook wel mee natuurlijk. Ik weet niet voor Vingegaard, maar Remco en Pogacar is de gunfactor naar hem toe wel groot.

Terug
Bovenaan