waarom? toch leuke rit zoZe laten het nu wel wat oplopen precies. Afstoppen door op kop te rijden denk ik.
Nu blijft het weer plakken op 1:30, meh. Laat die vlucht toch doen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waarom? toch leuke rit zoZe laten het nu wel wat oplopen precies. Afstoppen door op kop te rijden denk ik.
Nu blijft het weer plakken op 1:30, meh. Laat die vlucht toch doen.

Toen ze daarnet aan het discussieren waren over XDS. Dat moet dan absoluut in full uitgesproken worden door Renaat, ondertussen springt Martin weg... maar dat is wel gewoon FDJ.Man ze kunnen toch ook een pakske janken die 2.

Matthieu ook voor geel terug over te nemen![]()
Ik lachte er niet mee, ik ben gewoon een kenner!Je lacht ermee, maar waarom niet?
Wat heeft Mathieu ermee te verliezen om zich nog eens te smijten?
Beetje zoals Van Avermaet in de gele trui en in de vlucht.
Ik zie het peloton een van de komende dagen een extra rustdag nemen, mede door maandag 14/07 en de tiende dag op rij.
Renners maken de koers en ik zou het fantastisch vinden, mochten ze eens keer in een op papier aantrekkelijke etappe, foert zeggen.
waarom? toch leuke rit zo![]()
Maar das toch geen garantie? Zeker met die leuke finale had het nog tof geweest tussen favorietenIn het begin wel! Maar nog een extra Pogi overwinning had ik hier maar zozo gevonden.

Toen ze daarnet aan het discussieren waren over XDS. Dat moet dan absoluut in full uitgesproken worden door Renaat
Mssn gaat Arkea nog iets doen voor Vauquelin?
Ritten winnen, maar was dan ziek net voor de tour dus niet in topvorm. Werkt er wel naartoe.Met welke ambitie was Wout eigenlijk naar deze Tour gekomen?

Knechten voor Vingegaard.Met welke ambitie was Wout eigenlijk naar deze Tour gekomen?