Trump vs Musk: de breuk die iedereen zag aankomen

Al zullen ze het eerder catalogiseren als fake news, uiteraard.
Er zou echt video bewijs kunnen zijn, en ze zouden het als fake news bestempelen.

Met de sprongen die ai maakt is het wel moeilijk om het ze nog kwalijk te nemen.

Het feit dat zo een clown nog steun krijgt van vele kiezers, is oprecht bedroevend te noemen.
Wat een bekvecht circus onder 12-jarigen zeg. Dat is dan de president van de VS.

Donkere periode aan het schrijven voor de Amerikaanse geschiedenis.

Leukste hieraan is dat het dus ook wijst op een split tussen MAGA en techbro's, alsook gaan heel wat influencers die belangrijk zijn bij jongeren (Joe Rogan en andere podcasters) nu ook een pak minder enthousiast zijn op vlak van steun voor Trump.

Leukste hieraan is dat het dus ook wijst op een split tussen MAGA en techbro's, alsook gaan heel wat influencers die belangrijk zijn bij jongeren (Joe Rogan en andere podcasters) nu ook een pak minder enthousiast zijn op vlak van steun voor Trump.
Benieuwd of de Dems zichzelf kunnen samenrapen en iets kunnen betekenen tijdens de Midterms.

Ja, het was een erg lompe uitspraak. Maar Merz zijn antwoord vond ik wel heel erg goed. Terwijl Trump nog zit na te genieten van zijn spitsvondigheid, countert Merz hem heel rustig en beleefd.

Ik kan dus niet langer dan 30 seconden kijken naar Trump die schuifelt en wiebelt en debiel knikt en wat rond kijkt als hij een deftig antwoord krijgt. Dat is precies 1 van mijn kleuters dat iets moet doen dat ze niet wil doen.

En Trump ook gewoon random antwoorden met 'the economic numbers are through the roof because of blablabla bullshit'. Niks te maken met Merz zijn antwoord. En na elke zin terugkeren naar wat zelfverheerlijking die niks met de discussie te maken heeft (Het is altijd 1 van volgende 3 zinnetjes: "the numbers" are through the roof (pick your number), popularity numbers blabla, stock market blabla). Merz is precies gewoon een decor stuk dat af en toe wat geluid mag maken zolang het Trump zijn verhaaltje niet te veel stoort. Waarom nodigt hij die mensen eigenlijk uit voor de camera's ? Dat is toch geen gesprek voeren ? Dat is vertellen wat je wil vertellen met een levend stuk decor naast je. Gewoon het bezoek van een ander gebruiken om wat camera's op je smoel te krijgen en ondertussen wat zelfverheerlijking doen. Het is al een einde waaaay beyond zielig in my opinion.

Ook wel geniaal hoe Merz Trump paait met nietszeggende bladiebla stroop aan de baard en uiteindelijk niks geeft of doet wat niet reeds gegeven of gedaan werd. En ondertussen wat obvious debiele complimentjes geven waarvan iedereen - behalve Trump - doorheeft dat het gelul is. Behalve Trump, die begint te zwijmelen. Precies een 16 jarig puber meisje dat door de loverboy gepaaid wordt met wat oorbellen van 5 euro uit een kinder surprise ei. We all know how that ended...

En stel je dan voor dat Trump z'n naam in die Epstein-files staat, gans Magastan wordt zot.
Al zullen ze het eerder catalogiseren als fake news, uiteraard.

Het is toch geen vraag of Trump daarin voorkomt? Dat is vaststaand. Er zijn foto's genoeg van Trump met Epstein, zo veel verbanden als er zijn met Clinton, zijn er ook met hem. Maar is het ooit anders geweest voor Trump? Regels voor een ander, nooit voor hem. De personencultus komt niet onder druk hierdoor, de personencultus beschérmt hem hiervoor. MAGA zal het weer zo draaien dat het vooral slim was van Trump om niet gepakt te worden (zoals met zijn belastingsontduiking) of één of andere rechtvaardiging. Of in het "slechtste" geval is hij wel de Keizer-President, dus dan mag het. Er bestaat geen logische gotcha die hem klem kan zetten, dat werkt zo niet.

Trump heeft alvast een nieuwe bumpersticker voor z’n Tesler.

IMG_0413.jpeg

Het is toch geen vraag of Trump daarin voorkomt? Dat is vaststaand. Er zijn foto's genoeg van Trump met Epstein, zo veel verbanden als er zijn met Clinton, zijn er ook met hem. Maar is het ooit anders geweest voor Trump? Regels voor een ander, nooit voor hem. De personencultus komt niet onder druk hierdoor, de personencultus beschérmt hem hiervoor. MAGA zal het weer zo draaien dat het vooral slim was van Trump om niet gepakt te worden (zoals met zijn belastingsontduiking) of één of andere rechtvaardiging. Of in het "slechtste" geval is hij wel de Keizer-President, dus dan mag het. Er bestaat geen logische gotcha die hem klem kan zetten, dat werkt zo niet.

Ik vind de Epstein verwijzing van Elon ook wel niveau 0,0 en relevantie 0,0.

1) Trump is meerdere malen veroordeeld voor aanranding/verkrachting/ongewenst gedrag
2) Los daarvan is het geweten dat het een rondpoeper is die vrouwtjes afkoopt nadien
3) Hij zit publiek te stoefen van 'moest Ivanka mijn dochter niet zijn, ik zou wel weten wat er mee te doen' en 'grab em by the pussy' and what not. Dus ja..
4) Hij is gekend als bezoeker van Epstein zijn eiland en passagier op zijn vliegtuig

Wat denken we dat hij daar ging doen ? Het gras afrijden of de cocktails inschenken ? Lijkt me niet dat Donald op zijn 20 of 30 bij elke vrouwtje de ID card vroeg om te zien of ze dan wel 17 of 18 was. Dus ja, of hij dan effectief aantoonbaar iets illegaal gedaan heeft met Epstein is in mijn ogen irrelevant. Dat zijn moraal kompas met de vrouwtjes niet echt goed afgesteld staat, is voor mij een eerder rhetorische vraag waar het illegale aspect geen verschil meer maakt. Hij poept blijkbaar al heel zijn leven rond met jan en alleman. Of daar dan toevallig eens een 17 jarige ipv een 18 jarige tussen zit, maakt voor mij niet veel verschil in de evaluatie van DJT.

Ohja, er zijn toch ook shitload foto's van Trump met P Diddy op feestjes ?

Ik zie een constante in zijn gedrag...

Of daar dan toevallig eens een 17 jarige ipv een 18 jarige tussen zit, maakt voor mij niet veel verschil in de evaluatie van DJT.
Je hebt 110% gelijk hoor, het maakt voor het imago dat hij had geen verschil omdat iedereen het eigenlijk wel al van Trump wist of sterk vermoedde, maar op Epstein zijn eiland waren ze regelmatig wel wat jonger dan 17.

Je hebt 110% gelijk hoor, het maakt voor het imago dat hij had geen verschil omdat iedereen het eigenlijk wel al van Trump wist of sterk vermoedde, maar op Epstein zijn eiland waren ze regelmatig wel wat jonger dan 17.

Ja, maakt voor mij ook allemaal geen fluit uit. Het is een vieze perv, maar aan 10 jarigen zal hij wel niet gezeten hebben. Soms is het verschil tussen 15 en 16 en 17 en 18 niet te zien. Ik ben altijd van het principe geweest, "better safe than sorry". Donald obviously niet...

En als hij legally in de problemen komt, hij is toch immuun. En tegen hij niet meer immuun is, is zijn leven bijna voorbij. Hij heeft waarschijnlijk 60 van zijn 80 jaar het varken uitgehangen. Een potentiele (weinig waarschijnlijke) veroordeling op zijn 81 of 82 of 84 of whatever bejaarde leeftijd zal dat niet terugdraaien. Dus proberen daar hem mee te pakken lijkt me een serieuze waste of energie die niks zal opbrengen.

Of daar dan toevallig eens een 17 jarige ipv een 18 jarige tussen zit, maakt voor mij niet veel verschil in de evaluatie van DJT.

En belangrijker, voor zijn achterban maakt dat ook geen klote verschil. Zelf zijn grootste supporters zijn er zich van bewust dat dat geen goede mens is, maar dat maakt die mensen niks uit.

Ja, maakt voor mij ook allemaal geen fluit uit. Het is een vieze perv, maar aan 10 jarigen zal hij wel niet gezeten hebben. Soms is het verschil tussen 15 en 16 en 17 en 18 niet te zien. Ik ben altijd van het principe geweest, "better safe than sorry". Donald obviously niet...

En als hij legally in de problemen komt, hij is toch immuun. En tegen hij niet meer immuun is, is zijn leven bijna voorbij. Hij heeft waarschijnlijk 60 van zijn 80 jaar het varken uitgehangen. Een potentiele (weinig waarschijnlijke) veroordeling op zijn 81 of 82 of 84 of whatever bejaarde leeftijd zal dat niet terugdraaien. Dus proberen daar hem mee te pakken lijkt me een serieuze waste of energie die niks zal opbrengen.

En belangrijker, voor zijn achterban maakt dat ook geen klote verschil. Zelf zijn grootste supporters zijn er zich van bewust dat dat geen goede mens is, maar dat maakt die mensen niks uit.
Ik denk dat eigenlijk wel. Moest het zwart op wit bewezen zijn dat Trump een pedo is, seks met een 15- of 16-jarige , dat gaat zijn achterban hem nooit vergeven. MAGA staat voor veel maar moest het echt een pedo zijn is het voor Trump over en out.

Ik denk dat eigenlijk wel. Moest het zwart op wit bewezen zijn dat Trump een pedo is, seks met een 15- of 16-jarige , dat gaat zijn achterban hem nooit vergeven. MAGA staat voor veel maar moest het echt een pedo zijn is het voor Trump over en out.

1) Denk je dat echt ? "Heksenjacht van gerecht", "ze was 18", "fake news", gewoon vlakaf liegen.
2) Wat maakt het uit. Zijn 2e termijn zit er binnenkort (sic!) op. Wat wil dat zeggen 'over en out' ? Hij kan toch niks meer verliezen, hij heeft alles al gewonnen en in de zak.

Terug
Bovenaan