Trump vs Musk: de breuk die iedereen zag aankomen

Ik denk dat eigenlijk wel. Moest het zwart op wit bewezen zijn dat Trump een pedo is, seks met een 15- of 16-jarige , dat gaat zijn achterban hem nooit vergeven. MAGA staat voor veel maar moest het echt een pedo zijn is het voor Trump over en out.
Tja, Biden had ook zwart op wit de verkiezingen gewonnen :tongue: Zwart op wit in MAGA wordt bepaald door de woorden van de Grote Leider.

Ik denk dat eigenlijk wel. Moest het zwart op wit bewezen zijn dat Trump een pedo is, seks met een 15- of 16-jarige , dat gaat zijn achterban hem nooit vergeven. MAGA staat voor veel maar moest het echt een pedo zijn is het voor Trump over en out.
Bwaaah. In gedachten zie ik hen toch t-shirts dragen met "I'd rather vote for a p*do than a Democrat."

Bwaaah. In gedachten zie ik hen toch t-shirts dragen met "I'd rather vote for a p*do than a Democrat."
Dat is eigenlijk hetzelfde als vroeger wanneer je diepgelovig katholiek was in de tijd van mijn overgrootouders.
Dan stemde je ook altijd en eeuwig voor de katholieken. Punt aan de lijn.

Onze generatie stemt voor de partij van zijn / haar keuze maar dat is heel vroeger hier dus ook anders geweest.

De Swingstates is ie dan wel kwijt. Maar de hardcore Republikein stemt nog altijd op Trump als dat de kandidaat is.
De figuur Trump maakt echt geen moer uit. Zelfs al is hij letterlijk de duivel in persoon:
Een Republikein zal gewoon nooit of te nimmer om ne democraat stemmen want ze zijn 'Republikein'. Amen.

Echter "who cares" Trump zal zeker geen 3de termijn doen. Dit is echt gewoon zijn 2de en laatste.

Laatst bewerkt:
Anderzijds was de Musk/tech strekking een tegengewicht voor de ranzige Miller/Bannon strekking.

Dus hoewel ik de popcorn leuk vind als entertainment, betwijfel ik of het een goede evolutie is in het groter geheel.

Anderzijds was de Musk/tech strekking een tegengewicht voor de ranzige Miller/Bannon strekking.

Dus hoewel ik de popcorn leuk vind als entertainment, betwijfel ik of het een goede evolutie is in het groter geheel.
Een rationele president en een rationeel beleid zou beter zijn voor iedereen, maar dit circus is mateloos fascinerend en is toch wel historisch te noemen. Ik zei eerder in dit topic dat Kamala I véél saaier zou zijn dan dit, maar dat wil niet zeggen dat de Trumpadministratie een goede zaak is.

1) Denk je dat echt ? "Heksenjacht van gerecht", "ze was 18", "fake news", gewoon vlakaf liegen.
2) Wat maakt het uit. Zijn 2e termijn zit er binnenkort (sic!) op. Wat wil dat zeggen 'over en out' ? Hij kan toch niks meer verliezen, hij heeft alles al gewonnen en in de zak.
Over en out in de zin dat hij gaat impeached worden en gaat vervangen worden door JD Vance. Zijn base steunt veel maar steunt geen pedo's. Voor een conservatieve Amerikaan is een pedo erger dan de levende satan. Daarnaast gaat zijn base ook in tweëen scheuren als die rift tussen Musk en Trump verder gaat escaleren. Van alles dat hij tot nu toe heeft meegemaakt is "Trump is een pedo" voor hem de grootste en mogelijks echt fatale dreiging tot nu toe. Nu natuurlijk nog niet want alles zijn maar rumours maar als het echt zo zou zijn, en je ziet ook dat er vanuit de GOP Republikeinen ook al een push is om verder die Epstein files te releasen (why not?), kan het volgens mij wel echt héél warm worden.

Over en out in de zin dat hij gaat impeached worden en gaat vervangen worden door JD Vance. Zijn base steunt veel maar steunt geen pedo's. Voor een conservatieve Amerikaan is een pedo erger dan de levende satan.
Heb je die base al eens goed bekeken?

Zolang er geen live beelden zijn van Trump die een 11-jarige molesteert, is het woord tegen woord, en dan gelooft de base alles. En zelfs dan nog...
Hun identiteit zit er mee verweven.

Zie anderzijds ook bv. de Nederlandse actuele serie https://npo.nl/start/serie/god-jesus-trump/seizoen-5/god-jesus-trump_3 waarom diepgelovige christenen rotsvast Trump steunen, ook al zijn ze perfect op de hoogte van zijn 'grab them by the pussy' toestanden.

Over en out in de zin dat hij gaat impeached worden en gaat vervangen worden door JD Vance. Zijn base steunt veel maar steunt geen pedo's. Voor een conservatieve Amerikaan is een pedo erger dan de levende satan. Daarnaast gaat zijn base ook in tweëen scheuren als die rift tussen Musk en Trump verder gaat escaleren. Van alles dat hij tot nu toe heeft meegemaakt is "Trump is een pedo" voor hem de grootste en mogelijks echt fatale dreiging tot nu toe. Nu natuurlijk nog niet want alles zijn maar rumours maar als het echt zo zou zijn, en je ziet ook dat er vanuit de GOP Republikeinen ook al een push is om verder die Epstein files te releasen (why not?), kan het volgens mij wel echt héél warm worden.

Ja, I don't buy it.

Alsof het officieel naar buiten brengen van de Epstein files door de mainstream media plots wel een credible source zou zijn.

Iedereen weet toch dat hij een Epstein vriend was. Wederom, wat denken ze dat hij daar deed ?

Precies een mop van "er was eens een oranje moppersmurf, een drugspakkende money man en een bipolaire zot. Ze gingen samen de wereldorde herorganiseren".

Ik weet niet wat Amerika nog wil bereiken going forward, maar met dergelijk gedrag ga je aan de onderhandelingstafel zeker indruk maken bij Xi, Vladimir en Ursula... Hoe kun je nu nog serieus onderhandelen met 1 van die gasten als ze zich als kleuters gedragen op - godbetert - twitter (derivaten).

Hoe denkt Trump dat het zal gaan ?

"China wil 10 %"
- Amerika wil "50% tarief"
"EPSTEIN"
- "IK GA JE CONTRACTEN AFPAKKEN"
"SLECHTE WET"
- "BOOBOOBOO"
"50% is OK"

Zoiets ? Lijkt me weinig realistisch...

Kun je je inbeelden dat je Bessent of zo bent ? Mag je voor de zoveelste keer ergens de shit gaan opruimen en moet je voor de zoveelste keer slikken en op je tong bijten en de grote leider prijzen en verder gewoon vierkant negeren. En je overal excuseren 'dat het anders uitgesproken is dan bedoeld was maar dat de intentie goed was'. Lijkt me vermoeiend.

2 miljardairs die elkaar wat zitten uit te schelden op 2 sociale media platformen die ze zelf bezitten. Wat kan je daar nog over zeggen…

Man man, op de 81ste verjaardag van D-Day dit te moeten aanschouwen.

10.000 geallieerden die toen op 1 enkele dag sneuvelden voor een vrije wereld, en dan nu zulke clowns die aan de touwtjes trekken.

Werkelijk beschaamd.

't Zal wel zijn, die mens heeft de afgelopen 4 maanden niks anders gedaan dan data van de US government verzamelen. Rusland zal wel niet het enige land zijn die méér dan blij is om Musk te ontvangen.
Rusland heeft die data al. Doge was niet echt goed beveiligd (of wie weet was het zelfs bewust).

Terug
Bovenaan