ah het bekende 'palen' van toen. Zo werden er een aantal op de bus naar school 'gepaald'. Was op een bus van De Lijn.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ah het bekende 'palen' van toen. Zo werden er een aantal op de bus naar school 'gepaald'. Was op een bus van De Lijn.
Cinemabezoek was vroeger ook meer een 'gebeuren'. Allezins te Metropolin in Antwerpen.Ik ben nostalgisch naar de tijd waarin je bij een cinemabezoek geen 15 minuten reclame voor de film had maar gewoon drie filmtrailers en dat dan de film begon.
Ik ben net via VRTMax aan Postbus X begonnen. Eigenlijk best tof =) Het verbaasde me wel te zien dat er 100(!) afleveringen van zijn gemaakt. En van Interflix ook nog eens 76. Ik dacht dat het zoals Kulderzipken een stuk beperkter ging zijn. Ik weet niet of ik ze allemaal ga zien, maar het is zeer leuk om nog eens "Welkom bij Postbux X" te horen zeggen, met dat spannende muziekje erbij. Dat voelde als kind toen echt supercool en volwassen.Postbus x, Interflix, Shark tales, Biker mice from mars, etc...
Zaterdagochtenden altijd vroeg wakker en voor tv reeksen zien. Nadien afspreken van 14u tot 17u met vriendjes uit de buurt.
Kampen bouwen, boomhutten, tunnels graven. Bmx, bolletjesgeweer, vuurwerk....
Wat een tijd, no Phone in sight!
Jammer dat die van Interlfix er nog niet opstaan, ben nu bezig met afl 78 van pbx. Pure nostalgie met Haantjes en Pluym..Ik ben net via VRTMax aan Postbus X begonnen. Eigenlijk best tof =) Het verbaasde me wel te zien dat er 100(!) afleveringen van zijn gemaakt. En van Interflix ook nog eens 76. Ik dacht dat het zoals Kulderzipken een stuk beperkter ging zijn. Ik weet niet of ik ze allemaal ga zien, maar het is zeer leuk om nog eens "Welkom bij Postbux X" te horen zeggen, met dat spannende muziekje erbij. Dat voelde als kind toen echt supercool en volwassen.

Dat werd bij ons op school ook gedaan. OP de speelplaats stonden 2 goals. Ooit is iemand gepaald met een aanloop, dan was het gedaan.ah het bekende 'palen' van toen. Zo werden er een aantal op de bus naar school 'gepaald'. Was op een bus van De Lijn.
Idd, pasten ook perfect in de bekerhouders van een auto, die lange smalle vallen om.Dat formaat blikjes vond ik ook beter. En ze zagen er ook beter uit.
Die zomers als kind waar het van 1 juli tot 31 augustus alle dagen 30 graden was !
Rip. Kan mij nog exact herinneren waar ik mijn eerste heb gedronken. Nu zo flets en flauw als iets.
Gouden tip: ice tea van Boni. 60 cent voor een flesje van een halve liter en deze smaakt zo goed als de ice tea van vroeger.Rip. Kan mij nog exact herinneren waar ik mijn eerste heb gedronken. Nu zo flets en flauw als iets.