Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niemand. Had zo een job aan mijn 26, loon was toen hoger dan huidige loon. Maar doodsaai...Kan er geen extra criterium toegevoegd worden over werkplezier? Heel wat goedbetaalde jobs die ik hier zie lijken me eerder het leven uit uw lijf te zuigen. Wie wordt er nu blij van om elke dag op excellekes te koekeloeren en teamsmeetings te houden?
Wie wordt er nu blij van elke dag met zwaar materiaal rond te zeulen in weer en wind?
Laat ons vooral veralgemenen. Want ja, jij hebt één job uitgevoerd en je weet dat dus voor iedereenNiemand. Had zo een job aan mijn 26, loon was toen hoger dan huidige loon. Maar doodsaai...
Dat is ook een feit. Ik heb beiden gedaan. Laat ons zeggen:
* Excellekes: mentale vermoeidheid, pijn aan de ogen, saai, futloos na een dag.
* Fysieke job: fysiek moe, maar wel voldoening in sommige gevallen. Je voelt je soms fitter, afhankelijk van wat je moet zeulen.
.Word jij daar wel blij van misschien van Excel?Laat ons vooral veralgemenen. Want ja, jij hebt één job uitgevoerd en je weet dat dus voor iedereen.
Eerlijk? Ik word daar wel blij van.Word jij daar wel blij van misschien van Excel?

Word jij daar wel blij van misschien van Excel?
Word jij daar wel blij van misschien van Excel?
Niemand. Had zo een job aan mijn 26, loon was toen hoger dan huidige loon. Maar doodsaai...
That's an opinionDat is ook een feit. Ik heb beiden gedaan. Laat ons zeggen:
* Excellekes: mentale vermoeidheid, pijn aan de ogen, saai, futloos na een dag.
* Fysieke job: fysiek moe, maar wel voldoening in sommige gevallen. Je voelt je soms fitter, afhankelijk van wat je moet zeulen.
JepWord jij daar wel blij van misschien van Excel?
Eigenlijk bijna niet. Ik heb 1 'scriptje' dat met 1 druk op de knop mijn datasheet gemakkelijker leesbaar maakt (Eerste rij in het vet, filters op kolommen activeren, kolommen even breed als content met max XY px, ), maar voor de rest niks.Werken de excellovers hier dan ook regelmatig met VBA? Af en toe eens mijn oog op laten vallen om me in te bekwamen, maar dat lijkt me zo nodeloos omslachtig?
Kan er geen extra criterium toegevoegd worden over werkplezier? Heel wat goedbetaalde jobs die ik hier zie lijken me eerder het leven uit uw lijf te zuigen. Wie wordt er nu blij van om elke dag op excellekes te koekeloeren en teamsmeetings te houden?
De studententijd, de vakanties, de weekenden. Tijd met de kinderen. Alles waar geen vrijheidbeperkende verplichtingen aanhangen. De eerste lockdown, zalig vond ik dat: nog nooit zoveel in en rond de woning kunnen doen van klusjes.Is er eigenlijk iets leuk geweest in je leven?
Ik haat gaan werken. Niet dat ik lui ben, maar ik haat het gewoon: de verplichtingen, 2/3 van het jaar met je werk bezig zijn, meer dan de helft van je mensenleven bezig zijn voor je werkgever. Concurrentiestrijd tussen collega's, je uitsloven voor opslag, een werkgever nog rijker maken. Ik doe het om een inkomen te hebben. Ik ben te risico-avers, dus ik moet gaan werken in loondienst zoals de meeste mensen. Het inkomen geeft comfort in de vrije tijd.Ik ben begonnen met werken op mijn 23. Tot mijn 30 heb ik nooit gedacht "dit suckt hier keihard". Misschien eens een slechte dag, maar systematisch met tegenzin gaan werken, nope.
Ik ben een outdoor-mens. Ik was als kind altijd buiten, nadien jeugd op de boerderij, scouts, MTB, weekend ook altijd naar buiten. Sneeuw of regen maakt mij niet uit. Liefst de natuur in...geen stedelijke omgeving...Ik werk graag in de tuin als ontspanning. 1 - 2 d per week. Maar daarna is het weer goed geweest voor een week. En als het regent, blijf ik binnen.
Neen, wel van Google Sheets, want dat is een stuk krachtiger. Maar ik zit echt niet heel de dag in spreadsheets te werken (vroeger wel). En ik haal daar dus echt wel plezier uit.Word jij daar wel blij van misschien van Excel?
Neen, wel van Google Sheets, want dat is een stuk krachtiger.

Absoluut.
No way
Als je er dan toch zou om moeten geven. Zou je die grafieken dan niet gewoon kunnen opmaken via excell ?Absoluut.
Sheets is ondertussen uitgebreid met een heleboel databasefuncties die sheets gewoon sneller en eenvoudiger maken om complexe dingen mee op te bouwen. Functies als Unique, Filter, ...maken het allemaal zoveel makkelijker.
Ik hoef nu geen matriciële functies meer te definiëren, filter werkt sneller en eenvoudiger.
Het enige waar sheets in achterblijft voor mijn usecase, is in het opmaken van grafieken. Maar dat interesseert me geen hol eigenlijk.
Wie wordt er nu blij van om elke dag op excellekes te koekeloeren en teamsmeetings te houden?
JaWord jij daar wel blij van misschien van Excel?

Heeft ook veel te maken met manier van heffen. Juist heffen en geen machogedrag helpt al veel.Buitenwerk..(of handenarbeid in een stiel) is ook maar wat je gewoon bent hoor. De eerste paar maanden is dat 'zwaar', nu is dat gewoon.
Meeste rugpijn bij mij was aan bureau en ook oogpijn.Net zoals je bij een bureaujob zware dagen kunt hebben en rugpijn van een godganse dag op die stoel te zitten.
Welke studies? Volgens mij zat je bij mij op school? Waasland?Ik heb de studies gedaan voor op een bureaustoel te zitten, maar ik werk buiten.
(Letterlijk) vrijheid, moet me weinig van anderen aantrekken, geen geroddel, je verwezenlijkt meer tastbare zaken, bij mooi weer is dat zelfs een mooie job te noemen, en ik verdien minimum zoveel.
Regen hoeft geen drama te zijn?Als ik de meeste lonen hier zie ga ik zeker niet vrijwillig wisselen moest ik de kans hebben. Om daar een bedrag op te plakken zou dat toch richting 4000 eur moeten gaan, netto. Om nog maar te overwegen, moest ik het wat rustiger aan willen doen...
Ok, als het regent zijn dat mindere dagen, maar 75% van die dagen wordt er dan ook gewoon niet gestart..dus al bij al zijn dat geen drama's.