Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Besef het en het kan mij weinig schelen, al is het ook niet de bedoeling om mensen te schofferen.Bear in mind dat dit een PUBLIEK forum is hé...![]()
Waarom deel je hem dan niet met ons?Mijn fetish lijkt plots helemaal mee te vallen![]()
Kennelijk schaam jij je wel over je fetish, terwijl het eigenlijk niet iets is dat je in de hand hebt.Ik maakte een grapje eigenlijk omdat topicstarter zijn festish nogal heftig was.
Maar deel gerust de jouwe.
mss teveel gebrainwashed door de pron sites algoritmes?Kennelijk schaam jij je wel over je fetish, terwijl het eigenlijk niet iets is dat je in de hand hebt.
Er is natuurlijk een verschil tussen 'geen schaamte' en iets op het internet te grabbel gooien. Ik schaam me niet over mijn naam en telefoonnummer, maar die ga ik hier ook niet delen.Kennelijk schaam jij je wel over je fetish, terwijl het eigenlijk niet iets is dat je in de hand hebt.
... zoveel dingen waar je (erg) opgewonden van kan worden.
.Geen idee meer waar of hoe, maar ik heb eens gelezen dat dat naast de meest voorkomende fetisj, ook een verklaarbare is. Blijkbaar door dat blote voeten over het algemeen enkel zichtbaar zijn als iemand voor de rest ook niet al te veel kledij draagt, kunnen je hersenen dat associëren met naaktheid/seksualiteit.Ik heb wel iets voor mooie voeten, durf daar wel eens extra naar kijken.
Maar 't is nu niet dat ik daarmee de zotste dingen doe in de slaapkamer

Geen idee meer waar of hoe, maar ik heb eens gelezen dat dat naast de meest voorkomende fetisj, ook een verklaarbare is. Blijkbaar door dat blote voeten over het algemeen enkel zichtbaar zijn als iemand voor de rest ook niet al te veel kledij draagt, kunnen je hersenen dat associëren met naaktheid/seksualiteit.
Weetje van de dag.![]()
En hoe oud moeten die tenen dan precies zijn?Bejaarde tenen. Oksels. Intieme delen.
Vermoedelijk meegekregen van mijn eerste vriendin. Een Peruaanse.
Had zelfs behaarde tepels.

Fetisj of degou?Bejaarde tenen. Oksels. Intieme delen.
Vermoedelijk meegekregen van mijn eerste vriendin. Een Peruaanse.
Had zelfs behaarde tepels.