Wat is je fetish?

Kennelijk schaam jij je wel over je fetish, terwijl het eigenlijk niet iets is dat je in de hand hebt.
Er is natuurlijk een verschil tussen 'geen schaamte' en iets op het internet te grabbel gooien. Ik schaam me niet over mijn naam en telefoonnummer, maar die ga ik hier ook niet delen.

Ik heb wel iets voor mooie voeten, durf daar wel eens extra naar kijken.
Maar 't is nu niet dat ik daarmee de zotste dingen doe in de slaapkamer

Teveel om op te noemen :) ... zoveel dingen waar je (erg) opgewonden van kan worden.
Gaande van kleine simpele dingen die een beetje opwindend kunnen zijn zoals een knappe, goed geklede vrouw, een slimme én grappige vrouw waar je een goed gesprek mee kan hebben. Daarnaast meer uiterlijkheden bij een vrouw zoals een sportiever lichaam, kleine(re) borsten, mooi onderhouden schaamstreek. Dit gaat natuurlijk meer over voorkeuren dan een echte fetish, maar kan ook opwindend zijn.

Meer fetish gerelateerd zou ik zeggen voyeurisme en exhibitionisme. Gelukkig heeft mijn vrouw dezelfde kink :).
Zowel bij vreemden als (nog opwindender) bij mensen die je persoonlijk (goed) kent.
Daarnaast de kleinere geneugten des levens zoals een (onverwachte) downblouse zicht (in het beste geval zonder bh), een vrouw die duidelijk zichtbaar bh-loos is, of harde tepels in een strak bloesje. Ook hier weer meer opwindend als je de vrouw(en) persoonlijk goed kent.

Ik heb wel iets voor mooie voeten, durf daar wel eens extra naar kijken.
Maar 't is nu niet dat ik daarmee de zotste dingen doe in de slaapkamer
Geen idee meer waar of hoe, maar ik heb eens gelezen dat dat naast de meest voorkomende fetisj, ook een verklaarbare is. Blijkbaar door dat blote voeten over het algemeen enkel zichtbaar zijn als iemand voor de rest ook niet al te veel kledij draagt, kunnen je hersenen dat associëren met naaktheid/seksualiteit.
Weetje van de dag. :unsure:

Ik ben geïnteresseerd in zowat alles wat niet mag/fout is en ik ben zeer openminded, maar ik heb niet echt een specifieke fetish. Dus ik snap de appeal dus wel van 'verboden' zaken. Voyeurisme en exhibitionisme is bv interessant, maar niemand gaat uitglijden in de sauna nadat ik ben gepasseerd. Er is gewoon niets specifieks wat ik moet hebben per se, eerder specifieke afkeren zoals voeten etc (sorry feetlovers).

Behaarde tenen. Oksels. Intieme delen.
Vermoedelijk meegekregen van mijn eerste vriendin. Een Peruaanse.

Had zelfs behaarde tepels.

Laatst bewerkt:
Geen idee meer waar of hoe, maar ik heb eens gelezen dat dat naast de meest voorkomende fetisj, ook een verklaarbare is. Blijkbaar door dat blote voeten over het algemeen enkel zichtbaar zijn als iemand voor de rest ook niet al te veel kledij draagt, kunnen je hersenen dat associëren met naaktheid/seksualiteit.
Weetje van de dag. :unsure:

Aanvulling met ander weetje:

Dochter van een vriendin is sinds een paar maand 18 jaar en die haalt zowaar een paar 100 euro/maand op met foto's van haar voeten, is zelfs dermate populair dat het een gespreksonderwerp is met de vriendinnen waardoor meerdere vriendinnen dit dus ook doen.

Ook de dialoog in Pulp Fiction is best relevant en de mss wel fascinatie van Tarantino, je ziet dat ook terug in zijn andere films.

Bejaarde tenen. Oksels. Intieme delen.
Vermoedelijk meegekregen van mijn eerste vriendin. Een Peruaanse.

Had zelfs behaarde tepels.
En hoe oud moeten die tenen dan precies zijn? :unsure:

Zelf niet echt een opvallende fetish, denk ik. Is maar welke definitie je er aan geeft zeker?
Er is nog wel een verschil tussen gewoon een 'voorkeur' en een 'fetisj' natuurlijk.

Meer in de definitie dat je het ook écht nodig hebt om opgewonden te geraken, is er bij mezelf niet direct iets dat ik zo kan benoemen.

Terug
Bovenaan