Wat is je fetish?

Mijn vriendin zien zoenen / foefelen met een andere vrouw is nummer 1. De rest staat in willekeurige volgorde :)
uw lijst

- voyeurisme: 35%
- spanking: 35%
- bondage: 35%
- kietelen (echt): 31%
- verkleden of role-play: 29%
- natte kleren: 23%
- leren, latex of rubberen kleding: 19%
- voeten of schoenen: 10%
- plasseks: 9%
- dragen van kleding van het andere geslacht: 8%

Dat is de gepubliceerde top 10.

???

Indien ik in de steekproef zat en de enquete had ingevuld waren mijn voorkeuren even relevant als die van de andere geïnterviewden. Waar slaat dit op?

Titel van het forum is 'wat is jouw fetish'.
Ik denk dat je @zarathustra niet goed begrijpt.

Je zei: "'bekeken worden (of de kans daartoe' staat er niet in... leek me anders nogal vaak voorkomend." net nadat je een lijst van een onderzoek had gepost waarin voyeurisme met 35% als meest voorkomende fetish voorkomt.

Op die "bekeken worden leek me voorkomend" kwam er gewoon reactie dat dat onder voyeurisme valt, wat dus als eerste stond in "uw" lijst.

Ik denk dat je @zarathustra niet goed begrijpt.

Je zei: "'bekeken worden (of de kans daartoe' staat er niet in... leek me anders nogal vaak voorkomend." net nadat je een lijst van een onderzoek had gepost waarin voyeurisme met 35% als meest voorkomende fetish voorkomt.

Op die "bekeken worden leek me voorkomend" kwam er gewoon reactie dat dat onder voyeurisme valt, wat dus als eerste stond in "uw" lijst.
Zo had ik het inderdaad niet begrepen.

Stelde me wel de vraag of onder voyeurisme ook bekeken worden valt.

Zo had ik het inderdaad niet begrepen.

Stelde me wel de vraag of onder voyeurisme ook bekeken worden valt.
Ik zou het er toch onder begrijpen, kijken/bekeken worden onder die noemer. Het zou anders idd wel wat vreemd zijn moest kijken zo hoog scoren en bekeken worden er zelfs niet bij staan.

Terug
Bovenaan