Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet voor mezelf, maar als cadeau voor iemand die graag dingen klaarmaakt, kan blijkbaar ook in de BBQ, handig wel
Lijkt mij toch ook wel, dat de meerkost de meerwaarde niet waard is voor gewoon thuisgebruik.5ply zou meer dan degelijk moeten zijn.
Hou ik in gedachte, bedankt! Zoals je zelf zegt: als het kwaliteitsverschil amper opvalt, maar het kost een heel stuk meer spaar ik er liever geld op uit.Ik heb zowel Proline 5 als 7 spullen, eerlijk gezegd merk ik amper een verschil op. De 7 is objectief beter omdat die betere warmtegeleiding en -verdeling heeft, maar welke thuiskok gaat dat opvallen? Ik denk zelfs dat professionele chefs daar niet echt veel om geven. Het is voor een deel ook gewoon ervaring en weten hoe uw pan reageert. Op een bepaald moment stijgt de prijs meer dan het verschil in kwaliteit of gebruiksgemak. Ik heb mijn Proline 7 pannen met hogere korting in outlet gekocht, anders had ik waarschijnlijk gewoon alles Proline 5 genomen.
Neem de 5-reeks dus maar en steek het uitgespaarde geld later in een (Demeyere) hapjespan, mijn nog steeds meest gebruikte pan.
Airfryer gekocht. Gezond en zo. Madam wou het zo graag. En wat eten we er als eerste mee op haar vraag? Frieten, curryworst en bitterballen.

Waarom specifiek zo een high end merk voor een wokpan? Wokken is één van de weinige keukenzaken waar goedkoper vaak beter is. Je wilt liefst een wok die razendsnel opwarmt en dan weer heel snel afkoelt als je het van het vuur haalt. Had in het verleden een creuset wok en dat trok op geen zak (hield de warmte te lang vast), dan één gaan halen in de Chinese suppermarkt - chef's kiss. Doet die Demeyere iets gelijkaardig want dat is wel een topmerk natuurlijk.Air Plus 3 wokpan van Demeyere (via een actie van de Knack).
Waarom specifiek zo een high end merk voor een wokpan? Wokken is één van de weinige keukenzaken waar goedkoper vaak beter is. Je wilt liefst een wok die razendsnel opwarmt en dan weer heel snel afkoelt als je het van het vuur haalt. Had in het verleden een creuset wok en dat trok op geen zak (hield de warmte te lang vast), dan één gaan halen in de Chinese suppermarkt - chef's kiss. Doet die Demeyere iets gelijkaardig want dat is wel een topmerk natuurlijk.
Als ik me niet vergis is dat een keramische wokpan, wat anders is dan zo'n klassieke RVS wokpan. Ik heb er ook zo eentje gekocht en ik ben daar wel tevreden van. Voor het échte wokwerk zal zo'n RVS wokpan beter zijn, zeker als je dan nog eens een speciaal wokfornuis koopt waarmee je die pan knoeihard kan opwarmen en erin kan liggen rammelen met ijzeren kookgerief zoals "nen echte".Waarom specifiek zo een high end merk voor een wokpan? Wokken is één van de weinige keukenzaken waar goedkoper vaak beter is. Je wilt liefst een wok die razendsnel opwarmt en dan weer heel snel afkoelt als je het van het vuur haalt. Had in het verleden een creuset wok en dat trok op geen zak (hield de warmte te lang vast), dan één gaan halen in de Chinese suppermarkt - chef's kiss. Doet die Demeyere iets gelijkaardig want dat is wel een topmerk natuurlijk.
Voor 90% van de zaken volg ik je volledig, voor wokken... different storyAls ik me niet vergis is dat een keramische wokpan, wat anders is dan zo'n klassieke RVS wokpan. Ik heb er ook zo eentje gekocht en ik ben daar wel tevreden van. Voor het échte wokwerk zal zo'n RVS wokpan beter zijn, zeker als je dan nog eens een speciaal wokfornuis koopt waarmee je die pan knoeihard kan opwarmen en erin kan liggen rammelen met ijzeren kookgerief zoals "nen echte".
Binnenkort ga ik wel investeren in een degelijke RVS braadpan (26 of 28cm) van Demeyere (of De Buyer) als aanvulling van mijn gewone keramische "brolpannen" van Ikea en mijn gietijzeren pan van Lodge. Benieuwd hoe die is om steaks dicht te schroeien tegenover de gietijzeren pan.
Ik volg! Vorige week een Kitchenaid Artisan gekocht met als doel eigen pasta te maken..vorige mixer heeft veel rapper dan voorzien begeven. Mega content van. We dachten het geheel tegen Kerst te kopen...maar de mixer al vroegtijdig aangeschaft.Heeft iemand hier dat pasta opzetstuk van Kitchenaid?
Ik gebruik al jaar en dag zo’n manueel pastamachientje maar dat klemt op de tafel en ons nieuwe keukeneiland gaat een massieve blok zijn zonder rand, dus dat gaat niet meer lukken.
Bovendien is die Kitchenaid automatisch, heb ik beide handen vrij. Lijkt mij dus heel handig, maar duur.