Welke game heb je net gespeeld? - geen spoilers!

Horizon zero dawn

Ik word ziek van de kut camera dus zal het spel maar gewoon deleten. Al goed dat het gratis was.

Bf5

Practice practice practice om mijn aim een beetje deftig te krijgen op pc na jarenlang console. Mijn kd is toch al boven de 1 gekropen ondertussen en als ik mijn prestaties vergelijk met andere in de lobbies doe ik het acceptabel als een totale m&k noob 😁

Horizon zero dawn

Ik word ziek van de kut camera dus zal het spel maar gewoon deleten. Al goed dat het gratis was.

Misschien later nog eens proberen?
Ooit het spel 1 uur gespeeld en ik vond er niets aan.

Dan een jaar later opnieuw aan begonnen en toen klikte het wel.

Star Wars Battlefront 2

Moet zeggen dat ik de eerste leuker vond, geen idee waarom.
Heb hem eens getest nu via EA Play dat bij GPU zat, denk dat ik gewoon de SP eens zal door spelen en af en toe eens een MP gameke.

Misschien later nog eens proberen?
Ooit het spel 1 uur gespeeld en ik vond er niets aan.

Dan een jaar later opnieuw aan begonnen en toen klikte het wel.
Ja hopelijk het in de toekomst wel beter gaat. De setting spreekt mij wel aan maar hoofdpijn en misselijk worden van de motion blur heb ik er niet voor over.
Eerste game waar ik er eigenlijk last van heb

Resident Evil 3 Remake (PS4) uitgespeeld. Ik wou die op PS1 indertijd spelen maar is er nooit van gekomen. Leuke game, kort maar krachtig. Duidelijk meer actiegeorienteerd. De remake van 2 vond ik weliswaar veel beter. Blij dat ik er niet de volle pot voor betaald heb.

Na jaren wachten eindelijk aan Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain begonnen.

MGS 1-4 gespeeld dus ik ben wat weirdness gewoon maar...

WTF is me dit seg?! :laugh:

lol, ik ben daarom gestopt met dat spel. Die stealth missies op zich waren echt wel goed, maar al die weirde shit ertussen, ik kon me daar echt niet in vinden. Maar blijkbaar is de bedenker wel een speciale gast. En het hielp niet dat ik de vorige nooit gespeeld heb.

Ja, het is wel echt belachelijk en gaat nog gekker worden.

1-4 was tenminste niet over the top

Voor zover ik mij herinner :unsure:

Ja indeed echt derover :laugh:. Ik zit ergens halfweg en moet eigenlijk dringend eens verder spelen, want die gameplay is eigenlijk fucking impressive :eek:.

En het hielp niet dat ik de vorige nooit gespeeld heb.
Nee dat helpt geen fluit (bij mij toch niet).

Resident Evil 6 uitgespeeld, 1ste playthrough op Veteran. Hier was nog maar weinig survival horror aan (hoewel er toch een paar memorabele scares in zaten) en ik begrijp volledig waarom fans dit een draak van een RE noemen, maar damnn ik heb me toch wel serieus geamuseerd hiermee. Gameplay, gunplay, story en bosses waren allemaal top. Op zich ook positief dat de campaign precies eeuwig bleef duren.

Dus zeker waar voor je geld als je een meer Michael Bay achtige approach kan smaken, maar verwacht geen old school horror ervaring.

Resident Evil 6 uitgespeeld, 1ste playthrough op Veteran. Hier was nog maar weinig survival horror aan (hoewel er toch een paar memorabele scares in zaten) en ik begrijp volledig waarom fans dit een draak van een RE noemen, maar damnn ik heb me toch wel serieus geamuseerd hiermee. Gameplay, gunplay, story en bosses waren allemaal top. Op zich ook positief dat de campaign precies eeuwig bleef duren.

Dus zeker waar voor je geld als je een meer Michael Bay achtige approach kan smaken, maar verwacht geen old school horror ervaring.
RE fans spreken hier niet graag over heb ik gehoord. :unsure:

Momenteel in MGS 5 in Afrika beland. Plots difficulty spike precies.

Heb wel al belachelijk veel uren in het spel zitten omdat ik alle Side Ops doe die mogelijk zijn.

Dit is de enige RE-game die ik nooit gespeeld heb. Hoelang heb je erover gedaan om deze uit te spelen?

Ik twijfel al lang om deze toch eens te spelen, maar door de negatieve commentaren deze nooit gekocht. Ik hou wel van de meer actiegerichte RE-games (zoals bvb. ook RE3 remake).

Dit is de enige RE-game die ik nooit gespeeld heb. Hoelang heb je erover gedaan om deze uit te spelen?

Ik twijfel al lang om deze toch eens te spelen, maar door de negatieve commentaren deze nooit gekocht. Ik hou wel van de meer actiegerichte RE-games (zoals bvb. ook RE3 remake)

Er was niet echt een totale speelduur melding aan het einde van het spel (enkel op het einde van ieder hoofdstuk), maar ik gok in totaal op 25 - 30 uurtjes speelplezier. Voor mij was dit veruit de langste Resident Evil ooit. De meeste chapters heb je rond 1 u - 1u30 wel uit, maar aan een bepaald hoofdstuk heb ik toch 2 uur gezeten. Als je weet dat er 20 chapters in totaal zijn....

Er zijn in totaal 4 campaigns. Die van Leon/Helena en Chris/Piers duurden het langst, die van Jake/Sherry en Ada waren beduidend korter. Ik heb RE3 remake (nog) niet gespeeld dus ik kan niet vergelijken. De beste vergelijking is denk ik een mix tussen Resident Evil 5 en een campaign van Call of Duty.

Iemand al aan Tribes of Midgard begonnen? Ziet er een interessante combo uit tussen verschillende genres maar ik vraag mij af of hij beginner-friendly is en niet té survival.

Gisteren Ori and the Will of the Wisps uitgespeeld. Ik ben nooit een fan geweest van platformers, maar de ORI-spellen zijn toch echt wel ongeloooooflijk goed! Grafisch absolute TOP, verhaal en muziek zijn zo meeslepend, boss-fights zijn echt wel uitdagend, ...

Staat echt wel in mijn lijst van absolute toppers!

Ratchet & Clank: Rift Apart. Heel hard van genoten. Nu eerst even wat anders en dan daarna de challenge mode en de openstaande trophies opkuisen.

Terug
Bovenaan