Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Horizon zero dawn
Ik word ziek van de kut camera dus zal het spel maar gewoon deleten. Al goed dat het gratis was.
Ja hopelijk het in de toekomst wel beter gaat. De setting spreekt mij wel aan maar hoofdpijn en misselijk worden van de motion blur heb ik er niet voor over.Misschien later nog eens proberen?
Ooit het spel 1 uur gespeeld en ik vond er niets aan.
Dan een jaar later opnieuw aan begonnen en toen klikte het wel.
Een van de beste games die ik ooit heb gespeeld.Drie heeft mij nooit overtuigd eerlijk gezegd en eerlijk is eerlijk, twee was ook al veel minder dan één.
Bioshock 1 is wel echt een masterpiece.
lol, ik ben daarom gestopt met dat spel. Die stealth missies op zich waren echt wel goed, maar al die weirde shit ertussen, ik kon me daar echt niet in vinden. Maar blijkbaar is de bedenker wel een speciale gast. En het hielp niet dat ik de vorige nooit gespeeld heb.Na jaren wachten eindelijk aan Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain begonnen.
MGS 1-4 gespeeld dus ik ben wat weirdness gewoon maar...
WTF is me dit seg?!![]()
Ja indeed echt deroverNa jaren wachten eindelijk aan Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain begonnen.
MGS 1-4 gespeeld dus ik ben wat weirdness gewoon maar...
WTF is me dit seg?!![]()
. Ik zit ergens halfweg en moet eigenlijk dringend eens verder spelen, want die gameplay is eigenlijk fucking impressive
.Nee dat helpt geen fluit (bij mij toch niet).En het hielp niet dat ik de vorige nooit gespeeld heb.
RE fans spreken hier niet graag over heb ik gehoord.Resident Evil 6 uitgespeeld, 1ste playthrough op Veteran. Hier was nog maar weinig survival horror aan (hoewel er toch een paar memorabele scares in zaten) en ik begrijp volledig waarom fans dit een draak van een RE noemen, maar damnn ik heb me toch wel serieus geamuseerd hiermee. Gameplay, gunplay, story en bosses waren allemaal top. Op zich ook positief dat de campaign precies eeuwig bleef duren.
Dus zeker waar voor je geld als je een meer Michael Bay achtige approach kan smaken, maar verwacht geen old school horror ervaring.

Dit is de enige RE-game die ik nooit gespeeld heb. Hoelang heb je erover gedaan om deze uit te spelen?Resident Evil 6 uitgespeeld, 1ste playthrough op Veteran. Hier was nog maar weinig survival horror aan (hoewel er toch een paar memorabele scares in zaten) en ik begrijp volledig waarom fans dit een draak van een RE noemen, maar damnn ik heb me toch wel serieus geamuseerd hiermee. Gameplay, gunplay, story en bosses waren allemaal top. Op zich ook positief dat de campaign precies eeuwig bleef duren.
Dus zeker waar voor je geld als je een meer Michael Bay achtige approach kan smaken, maar verwacht geen old school horror ervaring.
Dit is de enige RE-game die ik nooit gespeeld heb. Hoelang heb je erover gedaan om deze uit te spelen?
Ik twijfel al lang om deze toch eens te spelen, maar door de negatieve commentaren deze nooit gekocht. Ik hou wel van de meer actiegerichte RE-games (zoals bvb. ook RE3 remake)
Deze game is echt wel ok, maar is meer een action shooter dan survival horror. En je bent er even zoet mee dat is zeker.Bedankt voor de info, ik ga deze dan toch eens testen.![]()