Ik behandel zelfs een huurwagen zoals de mijne hoor. Kweet ni, basic respect gewoon. Kga geen auto afraggen 'omdat hij niet van mij is'. 't is ni dat je niet sportief kan rijden zonder respect voor de wagen.Langs de andere kant als jij gaat testrijden, ga jij dan netjes warm rijden en heel voorzichtig zijn? Je wilt die wagen testen dus doe je dat ook.
Daarbij moeten we ook niet overdramatiseren. Relatief koud hoog in toeren gaan af en toe gaat nu ook niet weer de grote extra slijtage veroorzaken. Sleet is meestal een gevolg van een langdurige belasting.
Persoonlijk heb ik meer problemen met de sleet in het interieur dat ik soms zie in testwagens. Echt soms dramatisch hoe sommige erin slagen geen enkel paneel niet te krassen. Je moet het bijna bewust kan krassen om het zo gortig te maken. Maar bij sommige is dat sleet door gebruik.

was te groot en de wagen van mijn vriendin was aan vervanging toe.
zoals rode Valenti achterlichten, dak in glanzend zwarte wrap met zwarte sharkfin, zijruitjes achteraan getint, dakspoiler, Rays (zomer)velgen, badges achteraan verwijderd