Welke wagen heb jij? Post your pics!

Bewuste keuze voor een zilveren?
Beetje saaie combo wel :(

Bwa zilver was op dat moment het enige kleur die ik in het echt kon zien want was dan nog niet officieel uit. Gezien het het launchkleur was dacht ik dat ik er niet veel mee kon misdoen. En achteraf gezien ook geen spijt van nu ik ook andere kleuren zie rond rijden.

Hoe bedoel je saaie combo? Icm de velgen? Bedrijfspolicy laat geen grotere dan de standaardvelgen toe ;)

Bwa zilver was op dat moment het enige kleur die ik in het echt kon zien want was dan nog niet officieel uit. Gezien het het launchkleur was dacht ik dat ik er niet veel mee kon misdoen. En achteraf gezien ook geen spijt van nu ik ook andere kleuren zie rond rijden.

Hoe bedoel je saaie combo? Icm de velgen? Bedrijfspolicy laat geen grotere dan de standaardvelgen toe ;)
Goed om te onderhouden wel. Heb nog niet veel kleuren gezien buiten zwart en zilver. Denk geen zelfs :p

Gohja zilver is altijd zo een veilige kleur, zeker in een standaarduitrusting en met kleinere velgen. Maar niks mis met veilig en wat saaier natuurlijk :p

Dacht trouwens dat het een zelf gekochte was omdat hij hier stond en niet in het bedrijfswagen topic :P

Goed om te onderhouden wel. Heb nog niet veel kleuren gezien buiten zwart en zilver. Denk geen zelfs :p

Gohja zilver is altijd zo een veilige kleur, zeker in een standaarduitrusting en met kleinere velgen. Maar niks mis met veilig en wat saaier natuurlijk :p

Dacht trouwens dat het een zelf gekochte was omdat hij hier stond en niet in het bedrijfswagen topic :p
Had ik hem zelf gekocht ging het wel dat zilver blijven denk ik, maar die velgen vlogen er stante pede af om plaats te maken voor 18" in ieder geval ;)

Gaat dat vooruit of trekt dat op niet veel?
Heb zo het (mss verouderde) idee dat 100pk met een automaat niet echt vlot is.
Als het snel moet gaan dan is dat vaak toch gewoon sneller hoor.
Maar voor te hernemen uit cruise is dat soms wel wat minder natuurlijk. Jij weet dat je wilt versnellen maar uw bak weet dat niet. En hij heeft ook weinig marge dan, dus is het wachten tot hij reageert.
100pk in zo een 208 is geen raket, maar is ook niet echt traag hoor.

Als het snel moet gaan dan is dat vaak toch gewoon sneller hoor.
Maar voor te hernemen uit cruise is dat soms wel wat minder natuurlijk. Jij weet dat je wilt versnellen maar uw bak weet dat niet. En hij heeft ook weinig marge dan, dus is het wachten tot hij reageert.
100pk in zo een 208 is geen raket, maar is ook niet echt traag hoor.
Ow, my bad.
Ik had de quote niet geopend en dacht efkes dat het om die Skoda ging, die een stuk zwaarder is. Nevermind. :unsure:

Die Peugeot is sowieso een dikke kar, ben wel fan van hun huidige design.

een raket is dit inderdaad niet, maar moet zeggen dat die toch vlotjes vooruit gaat.
Ook bij inhalen op de autostrade, heb je wel ff een delay, maar als je ff de kickdown induwt schakelt die toch heel snel een paar versnellingen lager.

Gaat dat vooruit of trekt dat op niet veel?
Heb zo het (mss verouderde) idee dat 100pk met een automaat niet echt vlot is.
Vind eerder in een automaat wat minder pk's hebben minder erg. De schakelpauzes zijn nihil waardoor je minder acceleratiepauzes hebt en bijgevolg rapper aan je gewenste snelheid zit. Auto van mijn vriendin is een 1.0 dsg7 115 pk en die voelt veel vlotter aan dan de vervangwagen VW Golf 1.0 115 pk manueel (weliswaar maar 6 vitessen, dus wat langere overbrengingen) die ik onlangs meekreeg.

Terug
Bovenaan