Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heel mooie kleurencombinatieSinds een klein jaar dit blauw monster onder mijn voeten.
FK8 Type-R 320Pk en 400Nm koppel.
Buiten een Invidia Q300 uitlaat geen verdere mods.
Dit jaar al een paar keer naar de Nürburgring geweest. Fantastische wagen! De baanligging is voor mij ongeëvenaard in dit segment.
![]()

Knappe kleurencombinatie.Sinds een klein jaar dit blauw monster onder mijn voeten.
Dit jaar al een paar keer naar de Nürburgring geweest. Fantastische wagen! De baanligging is voor mij ongeëvenaard in dit segment.
![]()
Alle fk8 type R hebben die toch? Toffe bak in een hip kleurtje maar die rode accenten komen minder uit imo.heeft hij ook zo die speciale 3 uitlaten?
Mooi, hoeveel km heeft die ondertussen? Ik heb veel respect voor mensen die hun wagen zo lang houden en goed blijven verzorgen.Nog steeds mijn eerste wagen, zelf gekocht in 2007. Toen had ik nooit verwacht er zo nog lang mee te blijven rijden, maar het is zeer betrouwbaar en comfortabel vervoer gebleken...
Peugeot 406 uit 1996
![]()
Als dat een recente foto is, dan lijkt me die wel zeer goed onderhouden.Nog steeds mijn eerste wagen, zelf gekocht in 2007. Toen had ik nooit verwacht er zo nog lang mee te blijven rijden, maar het is zeer betrouwbaar en comfortabel vervoer gebleken...
Peugeot 406 uit 1996
![]()
Knappe kleurencombinatie.
Buiten de nogal stevig overdreven looks, is hij inderdaad moeilijk te overtreffen binnen het segment. Maar hij is ook wel een stuk duurder dan de meeste concurrenten...
Alle fk8 type R hebben die toch? Toffe bak in een hip kleurtje maar die rode accenten komen minder uit imo.
Je moet voor de styling zijn bij deze, maar ik geloof best dat het elke seconde genieten is met deze auto... Erg capabel hoor ik...Sinds een klein jaar dit blauw monster onder mijn voeten.
![]()
De A35, niet de A45Zit ook niet echt meer in het segment van de gti's enzo. Eerder de Golf R, A45, Megane RS en dat zijn ook echt geen goedkope wagens.
Thx. Ja die hebben allemaal 3 tips. Standaard is de auto wel te stil daarom dat ik er een andere uitlaat heb gekozen. Rode accenten zijn in het echt minder vivid, door filters die de fotograaf heeft gebruikt poppen het rood enorm.
. En de Golf R ook niet echt, want die is ook weer AWD. Hij zit ergens tussenin.De A35, niet de A45. En de Golf R ook niet echt, want die is ook weer AWD. Hij zit ergens tussenin.
Maar je komt voor een Civic zonder de Carbonpacks toch al op 47k€ (de limited edition zit daar nog een stuk boven). Als je dan "tevreden" bent met een klein stapje lager te zitten qua performance, kan je wel een stuk goedkoper uitkomen (de vorige i30N was op het einde bvb te koop aan 32k€).
Pas op, ik vind de Civic zeker geen slechte keuze he, op circuit is hij bijna niet bij te houden door wagens uit dezelfde categorie en hij is nog praktisch voor dagelijks gebruik ook.
. (neemt niet weg dat de i30N te zwaar is trouwens).
Blijft wel mijn een super auto die Megane Rs. Iedere keer draai ik nog mijn hoofd als ik zo eentje zie passerenIk heb een een megane RS met 300+PK gehad. Zalig om mee te rijden als de omstandigheden juist zijn (warm weer, droge baan).
Maar ik heb toch liever iets meer comfort nu..
Ook zal een AWD met wat minder pk's sneller weg zijn aan de lichten![]()
De Megane 4 RS ziet er héél erg mooi uit, maar is wel helemaal anders om met te rijden en was voor mij wel een tegenvaller.
5 cilinder-sound is ook niet mis. Dat ding heeft staggered wielen, maar VOORAAN breder dan achteraan... Als je die neemt, neem hem dan in dat RS groen héDenk dat ik toch voor een RS3 zal gaan als opvolger. Ik vind dat wel een mooi model en kan mij ook wel over het onderstuur zetten tegenwoordig (wat ik vroeger niet kon)![]()

En nog steeds onderstuur...5 cilinder-sound is ook niet mis. Dat ding heeft staggered wielen, maar VOORAAN breder dan achteraan... Als je die neemt, neem hem dan in dat RS groen hé![]()
En remblokken die elke 5000km moeten vervangen worden.Echt?En remblokken die elke 5000km moeten vervangen worden.
De standaard remmen hadden (of hebben) een productiefout die Audi niet wou toegeven. Geen idee of ze het ondertussen hebben aangepast. De torque vectoring by braking die ze moeten toepassen om onderstuur tegen te gaan, is zodanig belastend voor de remmen dat die echt enorm snel slijten.Echt?