zwarten
Well-known member
Ow ja dat is natuurlijk wel iets steviger dan een stukje niet tonen. Dat is letterlijk de speech knippen en plakken. Beetje onduidelijk van het nieuwsblad in hun beschrijving ook wel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow ja dat is natuurlijk wel iets steviger dan een stukje niet tonen. Dat is letterlijk de speech knippen en plakken. Beetje onduidelijk van het nieuwsblad in hun beschrijving ook wel.
Dat kan allemaal wel zijn maar dat is het punt niet. Van de BBC mag je toch wel iets meer integriteit verwachten dan beelden bewust te manipuleren? Allez zeker zo lang na J6 lijkt me dat wel vreemd.Dat Trump zijn aanhangers opjutte om het capitool te bestormen is een feit. Dat hij niet letterlijk die twee stukken zinnen vlak na elkaar uitsprak doet niets af aan wat de goede verstaander in het publiek wel degelijk diende te begrijpen.
De kernboodschap van zijn speech was duidelijk = de verkiezingen zijn gestolen en de machtsoverdracht moet tegengehouden worden.
Iets anders beweren, dat is pas de waarheid geweld aandoen.
Reporters moeten nieuws brengen, niet nieuws manipuleren om hun eigen politieke ideeën te pushen. Ze hebben hier een speech van Trump zodanig gemanipuleerd om te laten lijken dat hij de rellen aanmoedigde. Het had zo van van Bjorn Soenens kunnen komen, van de BBC zou je nu toch iets meer integriteit kunnen verwachten.Dat kan allemaal wel zijn maar dat is het punt niet. Van de BBC mag je toch wel iets meer integriteit verwachten dan beelden bewust te manipuleren? Allez zeker zo lang na J6 lijkt me dat wel vreemd.
De hele speech staat gewoon online, en wie ze volledig bekijkt, hoort zowel “peacefully” als “fight like hell”. Het is een beetje makkelijk om elke journalist die iets kritisch zegt over Trump meteen van politieke agenda te beschuldigen. Als we dat redeneren, kunnen we evengoed zeggen dat Fox News de realiteit manipuleert. (Surprise surprise, dat doen ze ookReporters moeten nieuws brengen, niet nieuws manipuleren om hun eigen politieke ideeën te pushen. Ze hebben hier een speech van Trump zodanig gemanipuleerd om te laten lijken dat hij de rellen aanmoedigde. Het had zo van van Bjorn Soenens kunnen komen, van de BBC zou je nu toch iets meer integriteit kunnen verwachten.
![]()
Exclusive: BBC doctored Trump speech, internal report reveals
Corporation edited footage in Panorama programme to make it seem president was encouraging Capitol riot, according to whistleblowing dossierwww.telegraph.co.uk
)Dat heeft het Amerikaanse publiek ook gedaan exact een jaar geleden, toen ze Trump opnieuw verkozen. Zelf dacht ik dat, ondanks de zwakte van Kamala, dit toch nog genoeg mensen ging weerhouden van op Trump te stemmen. Maar neen dus, 4 jaar is lang genoeg om veel te vergeten.En vier jaar later zijn we blijkbaar nog altijd bezig de insurrection te downplayen. Love it.
Democraten hebben hun beste verkiezingsdag ooit sinds Obama, mede omwille van het verzet tijdens de shutdown, en storten dan als een kaartenhuisje in elkaar zonder hun enige eis (verlenging ACA subsidie) binnen te halen. Hopeloze oppositie.Het ziet er naar uit dat de shutdown - de langste ooit - vanavond zou eindigen, er zou iig voldoende Democratische steun zijn voor een short-term deal (enfin, toch tot 30 januari).
Op het eerste zicht lijkt het alsof de Democraten toch serieus toegeven, ACA benefits vote zou naar ik lees naar december versluisd worden (kort voor de expiry van 31 december, en de Dems lijken geen garantie binnen te hebben op een verlenging). Maar goed, we gaan eerst nog wachten op de definitieve details.
Deze strategie slaat toch nergens op? Je moet al gaan denken dat de democratische partij controlled opposition is.Democraten hebben hun beste verkiezingsdag ooit sinds Obama, mede omwille van het verzet tijdens de shutdown, en storten dan als een kaartenhuisje in elkaar zonder hun enige eis (verlenging ACA subsidie) binnen te halen. Hopeloze oppositie.
Volgens Thomas De Graeve van VRT is het een gok:Ik begrijp ook niet goed waarom sommige Democraten nu gaan toegeven.
Ik denk dat de Republikeinen meer te verliezen hebben bij een langere shutdown.
De 8 Democraten spelen hoog spel en gokken. "Dit kan de Republikeinen zuur opbreken, lijkt de macabere redenering. Amerikanen gaan zien dat ze hun ziekteverzekering niet meer kunnen betalen en dat komt door de Republikeinen", aldus De Graeve.
De 8 Democraten spelen hoog spel en gokken. "Dit kan de Republikeinen zuur opbreken, lijkt de macabere redenering. Amerikanen gaan zien dat ze hun ziekteverzekering niet meer kunnen betalen en dat komt door de Republikeinen", aldus De Graeve.
Kan ook in hun gezicht ontploffen, natuurlijk. De midterms zijn nog een eindje weg en de recente verkiezingen waren wel een mentale opkikker voor de Democraten, ze zijn nog niet "out of the woods". De GOP heeft die verkiezingen ook gezien als een alarmsignaal en ze zullen er alles aan doen om hun zetels te behouden.En op die manier de midterms naar hun hand proberen te zetten?
Wat heeft Trump nu te maken met die landmijn die daar ontploft is tussen een 800 km lang betwist grensgebied? Had hij er persoonlijk met een metaaldetector moeten langsgaan om ze te verwijderen?Oei, -1 voor de peacemaker (en nee, gezien mijn relatie met Thailand vind ik dit niet om te lachen)...
Wat heeft Trump nu te maken met die landmijn die daar ontploft is tussen een 800 km lang betwist grensgebied? Had hij er persoonlijk met een metaaldetector moeten langsgaan om ze te verwijderen?
Het akkoord waarvan Trump claimt dat hij er persoonlijk voor gezorgd heeft, waarbij er gevangenen zouden worden vrijgelaten, gaat niet door.Wat heeft Trump nu te maken met die landmijn die daar ontploft is tussen een 800 km lang betwist grensgebied? Had hij er persoonlijk met een metaaldetector moeten langsgaan om ze te verwijderen?