Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Trump II - zal de soep zo heet gegeten worden?"Ik bedenk later nog een aanvullende titel, maar nu de man definitief aan zet is vind ik het tijd om een nieuw topic te openen van wat wel eens vier wilde jaren kunnen worden.
Het is trouwens niet nodig om uw politieke mening over Trump subtiel in de titel te verwerken. Trump II is goed genoeg.
Trump II , het gouden tijdperk ?Ik bedenk later nog een aanvullende titel, maar nu de man definitief aan zet is vind ik het tijd om een nieuw topic te openen van wat wel eens vier wilde jaren kunnen worden.
Goh ja, een fout... . Wat Trump uitkraamde wat hij met die mensen (ook van zijn eigen partij) zou doen is anders ook wel fout:Ik ga het zeggen, maar het blanket pardon van Biden voor onder andere Fauci en Januari 6 comiteleden is een fout en gaat nog backfiren.
Ik bedenk later nog een aanvullende titel, maar nu de man definitief aan zet is vind ik het tijd om een nieuw topic te openen van wat wel eens vier wilde jaren kunnen worden.
Trump II , het gouden tijdperk ?

Tis al iets anders worden helaasInclusief vraagteken - perfecte titel![]()

FixedTrump II , hetgoudenoranje tijdperk ?
"I was saved by God to make America great again."
Nu kan je dat in de context plaatsen van de VS met hun speciale band met het geloof, maar dit is toch akelig vind ik.