Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar in de VS is het bijwonen van zo'n wedstrijden wel meer een status symbool en het zich kunnen veroorloven van zo'n ticket betekent dat je succesvol bent.
Ik betwijfel of hij hierdoor veel stemmen of sympathie verliest.
We moeten altijd opletten met wat ginder gebeurt door onze Europese bril te bekijken! Die sportwedstrijden zijn inderdaad wel wat status.Stemmen verliezen? Zeker niet. Die harde kern (lees: sekte) blijft toch staan, wat hij ook zegt.
Maar dat is net het absurde imo: de zogezegde strong leader, alpha male en president van de gewone man reageert op onbetaalbare tickets met “kijk dan tv losers. Electoraal misschien irrelevant, maar inhoudelijk toch bijzonder veelzeggend.
Maar zoals je aangeeft: irrelevant! Ze hebben ervoor gestemd hé. Gestemd op goedkopere winkelkarren, lagere gas prices en “cleaning out the swamp”, waarbij hij uiteraard zelf ongeveer de mascotte van die swamp is.
Nu ja, je ziet tot welke extremen de Trump administratie gaat om ietwat neutralere media ofwel af te breken en als ongeloofwaardig over te laten komen, tot ze zelfs de mond proberen te snoeren (via commerciele druk, of via druk door de fcc naar licenties toe).Ach ja. Soms vraag mij wel eens af wat dan het ergste is.
De VS waar ze toegang hebben tot vrije media maar waar die MAGA-aanhang halsstarrig Trump blijft verdedigen en al zijn leugens en wanbeleid slikken. Al mag de media er zo neutraal mogelijk over berichten en zijn leugens compleet tegenspreken.
Of Rusland waar men dan quasi afgeschermd is van vrije media en velen geen andere keuzen hebben dan de media die een kopie zijn van wat het regime daar bericht.
Vrije media maar wel een polarisatie die hier de PS en N-VA dikke vrienden laat lijken. Dan is het merendeel van die mediakanalen zo gekleurd dat moest je op dezelfde dag naar Fox en MS NOW (MSNBC vroeger) kijken je denk dat ze over andere landen rapporteren. Het is dan geen overheidspropaganda, maar volgens mij zowat even efficiënt in het indoctrineren van mensen.Ach ja. Soms vraag mij wel eens af wat dan het ergste is.
De VS waar ze toegang hebben tot vrije media maar waar die MAGA-aanhang halsstarrig Trump blijft verdedigen en al zijn leugens en wanbeleid slikken. Al mag de media er zo neutraal mogelijk over berichten en zijn leugens compleet tegenspreken.
Of Rusland waar men dan quasi afgeschermd is van vrije media en velen geen andere keuzen hebben dan de media die een kopie zijn van wat het regime daar bericht.
Dat ook wel natuurlijk. Maar blijf het schrijnend vinden dat die MAGA-aanhang zo blindelings blijft volgen terwijl je zoveel (neutrale of neutralere) nieuwsbronnen ter beschikking hebt waarvan je niet wordt afgeschermd.Vrije media maar wel een polarisatie die hier de PS en N-VA dikke vrienden laat lijken. Dan is het merendeel van die mediakanalen zo gekleurd dat moest je op dezelfde dag naar Fox en MS NOW (MSNBC vroeger) kijken je denk dat ze over andere landen rapporteren. Het is dan geen overheidspropaganda, maar volgens mij zowat even efficiënt in het indoctrineren van mensen.
Het resultaat is dan ook dat je vanuit een republikeins nest al sneller niet zal gaan stemmen dan ooit een democraat te overwegen, en omgekeerd. Trump is dan misschien een (gevaarlijke, seniele, corrupte, lompe, ...) gek, maar het is tenminste geen democraat!
Met een Trump-aanbiddende schoonzus die elke vorm van propaganda slikt uit die hoek vind ik dat ook ongeloofelijk schrijnend, en ik maak me vooral zorgen dat we dit hier ook beginnen te krijgen: mensen die gewoon in parallelle realiteiten leven door de media die ze consumeren.Dat ook wel natuurlijk. Maar blijf het schrijnend vinden dat die MAGA-aanhang zo blindelings blijft volgen terwijl je zoveel (neutrale of neutralere) nieuwsbronnen ter beschikking hebt waarvan je niet wordt afgeschermd.
Dat is al volop bezig. De covid-periode heeft het "wij tegen de onzichtbare vijand/deepstate/mainstream media/elite (wie dat dan ook mag zijn)/wetenschap/overheid..." een geweldig grote boost gegeven. Mede door de desinformatie op social media.Met een Trump-aanbiddende schoonzus die elke vorm van propaganda slikt uit die hoek vind ik dat ook ongeloofelijk schrijnend, en ik maak me vooral zorgen dat we dit hier ook beginnen te krijgen: mensen die gewoon in parallelle realiteiten leven door de media die ze consumeren.
Ik vind ook wel dat het opvalt hoe mainstream allerhande uitspraken zijn geworden die op zijn minst suggereren dat <willekeurig onderwerp> wordt gemanipuleerd of dat "ze" het publiek errover voorliegen. Veel mensen zijn van gezond wantrouwen helemaal overgeschakeld op "elk officieel standpunt is een leugen dus een random filmpje op social media zal wel kloppen".Dat is al volop bezig. De covid-periode heeft het "wij tegen de onzichtbare vijand/deepstate/mainstream media/elite (wie dat dan ook mag zijn)/wetenschap/overheid..." een geweldig grote boost gegeven. Mede door de desinformatie op social media.
Daarna kwam Trump 2.0 die nog elke dag laat zien dat leven in een alternatieve realiteit, inclusief liegen, bedreigen, beledigen,... zonder afgestraft te worden best mogelijk is. En wanneer het moeilijk wordt lopen we gewoon weg of is het vanzelfsprekend de schuld van 'de ander'.
En iedereen kan nu nog makkelijker desinformatie verspreiden op social media door het laten genereren van bagger door AI (zelfs Trump/Het Witte Huis deelt het maar al te graag).
Inderdaad. Er is een deel van de bevolking dat alles gelooft van Facebookfeeds of Youtube. Onbegrijpelijk. Is het uit lompigheid? Die techneuten hebben ook allemaal hetzelfde Facebookprofiel: ze knippen en plakken elke dag een handvol rommelberichten als een soort statement, tegen de wetenschap en klassieke journalistiek. Je vraagt je soms af of toegang tot het internet wel een absoluut basisrecht moet zijn. Die zitten zo diep in de beerput dat je ze er nooit meer uitkrijgt.Ik vind ook wel dat het opvalt hoe mainstream allerhande uitspraken zijn geworden die op zijn minst suggereren dat <willekeurig onderwerp> wordt gemanipuleerd of dat "ze" het publiek errover voorliegen. Veel mensen zijn van gezond wantrouwen helemaal overgeschakeld op "elk officieel standpunt is een leugen dus een random filmpje op social media zal wel kloppen".
Put those bits of information together and what you have is not an “American-Proud Design”, but a phone designed in China, made in China, with the vast majority of parts sourced from China. I’m failing to find any stirring of American pride within me. I’ve certainly felt it before, so I can confirm that it is absent at this time.
But it's gold!!Trump T1 phone:
![]()
Teardown Confirms the Trump Phone Is a Gold-Painted HTC U24 Pro
Is the Trump phone actually made in America? Our deep-dive teardown reveals the Trump Mobile T1 is basically a gold-painted, rebranded HTC U24 Pro.www.ifixit.com
Eerlijkheidshalve, tech wise is het geen rip-off, de prijs zou vergelijkbaar zijn met de telefoon die onder het htc merk te koop is/was, maar het verkoopspraatje is natuurlijk wel één grote leugen!
En je kan vandaag veel beter kopen voor dat geld...
Of juist niet hé - je krijgt exact waar de VS/Trump voor staan: een inferieure telefoon, aan een te hoge prijs, met een hoek/streep afIs er oprecht iemand verbaasd dat Trump weeral mensen blaasjes heeft wijsgemaakt?
Net zoals zijn presidentschappenOf juist niet hé - je krijgt exact waar de VS/Trump voor staan: een inferieure telefoon, aan een te hoge prijs, met een hoek/streep af

.