De Amerikaanse Politiek: De Regering Trump II

Musk is een groter gevaar voor de westerse wereld dan Trump ooit zal zijn. Wetende dat die gestoorde miljardair nu ook zijn pijlen op Europa gaat richten vind ik een pak beangstigender.

Ik haat Musk maar ik denk dat Kekius Maximus daar eerder klungelig een soort Romeins achtige salute probeerde te doen.

Dat is echt spijkers op laag water zoeken.
Slechtste Hitler groet ooit.

Het niveau van de thread is alvast gezet

Ja jongens ...

Is het een bewuste Nazi-groet? Waarschijnlijk niet, daar zal hij wel slim genoeg voor zijn. Maar laten we wel toegeven dat het vrij weinig aan de verbeelding overlaat.

Ik vermoed dat jullie morgen zo niet jullie werk gaan binnenstappen om iedereen te begroeten.

Net de inhuldiging gekeken, de "I want to be a unifier and peacemaker" staat weer mooi in schril contrast met de effectieve inhoud van de speech.

Benieuwd naar de executive orders die hij nu gaat tekenen.

Is het een bewuste Nazi-groet? Waarschijnlijk niet, daar zal hij wel slim genoeg voor zijn. Maar laten we wel toegeven dat het vrij weinig aan de verbeelding overlaat.

Ik vermoed dat jullie morgen zo niet jullie werk gaan binnenstappen om iedereen te begroeten.
Is gewoon een mislukte romeinse groet, meer moet je daar niet achter zoeken. De kekius. Rare gast gewoon.

Ik vond die "kus" van Trump op Melania ook wel hilarisch. Zou ze die hoed bewust aan gedaan hebben?

De eerste potentiële "hij bedoelde het niet zo" :unsure: .

Elon is toch echt de antichrist uit de boekjes hé. Eerst de visionair en held maar nu manipuleert die kerel op zijn eentje de hele wereld.

Angst voor wat?
Het feit dat hij zich in overal gewoonweg probeert in te kopen? Hij overweegt nog steeds om 100 miljoen aan de populistische Reform UK partij van Farage te doneren, geeft openlijk steun aan het extreem rechtse AFD (en daar zal vermoedelijk ook wel een som aan vasthangen).

Een Zuid-Afrikaanse multimiljardair met meer geld dan het vermogen van verschillende arme landen samen, die zich zo snel zo diep heeft kunnen inmengen in de Amerikaanse politiek, die zich in verschillende Europese landen langs extreem rechtse kant probeert in te mengen om regelgeving naar zijn eigen hand te zetten. Ja, dat is vrij beangstigend.

Backfiren, daar vrees ik ook wel voor. "Doe maar op, beste achterban. Loopt het grandioos fout dan krijg je een pardon." Dat kan idd niet de bedoeling zijn.
Dat leek me sowieso al wat Trump van plan was te doen tbh, met of zonder "precedent". Complementeert zijn rancune/wraak tov mensen die hem tegenwerken.

Is gewoon een mislukte romeinse groet, meer moet je daar niet achter zoeken. De kekius. Rare gast gewoon.

Ik vond die "kus" van Trump op Melania ook wel hilarisch. Zou ze die hoed bewust aan gedaan hebben?
Zal dan wel te maken hebben met die Kekius meme-coin. Om die wat de hoogte in te willen jagen. Presidentiële meme-coins en rare groeten, ja jongens.

De eerste potentiële "hij bedoelde het niet zo" :unsure: .

Idd, retweet nazi’s, dweept met nazi partijen, suggereert een nazi groet, … maar neen, hij bedoelde het zo niet en t is allemaal toeval. 750.000 Amerikanen draaien zich nu om in hun graf. Wat een shit show man

Terug
Bovenaan