-Gebouwautomatisering en controlesystemen voor niet-residentiële gebouwen verplicht tegen eind 2025

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-Gebouwautomatisering en controlesystemen voor niet-residentiële gebouwen verplicht tegen eind 2025

Klopt, de vraag is of Europa het leiderschap kan aannemen dat nodig is om met deze zaken om te gaan. Soms focussen we teveel op de rest en te weinig op EU zelf en net daar wringt het schoentje.
Ps. Ik woon niet in Belgie
Ja amai, Dagani in mijn hoofdFifa peace prize. Wat een schouwspel. Wat een onzin. Voorbij de grenzen van alle fatsoen.

In 't groot op site van HLN nuFifa peace prize. Wat een schouwspel. Wat een onzin. Voorbij de grenzen van alle fatsoen.
. And only 1 f*ck was given.een beetje meer info wat er gaande is, mag hoor. (de artikels die ik vind zitten allemaal achter een paywall)
Maar op die manier heb je natuurlijk minder last van vergrijzing. Je maakt de zielige oude mensen gewoon president om de perceptie te keren.allez, dus wat iedereen verwachtte: Trump heeft de prijs gewonnen. Wat een eer voor Trump om dat te winnenZot dat ge zo rijk en zoveel macht kunt hebben en u toch zo zielig kunt gedragen.
Vooral een aanfluiting voor FIFA als politiek neutrale organisatie zoals dat in hun statuten staat.allez, dus wat iedereen verwachtte: Trump heeft de prijs gewonnen. Wat een eer voor Trump om dat te winnenZot dat ge zo rijk en zoveel macht kunt hebben en u toch zo zielig kunt gedragen.
In het openbaar je bondgenoten afvallen (en hun vijanden opvrijen die tot voor kort ook de jouwe waren). Ongezien tot recent en dan gaan daar nog mensen in mee. Hebben wij de VS nodig om de mankementen van Europa te zien dan? Zullen we anders als EU eens een document opstellen waar we de mindere punten van de VS in oplijsten?Het is extreem-rechts en de rijksten der rijken (Musk,...) een doorn in het oog dat ze geen vrij spel hebben en geld kunnen verdienen in Europa qua:
- Vrije meningsuiting (lees: uitschelden, belachelijk maken, verboden handgebaren maken enz...).
- Oneindig veel geld kunnen verdienen aan compleet ongezonde zaken (chloorkippen, ...).
- De persvrijheid moet aan banden gelegd worden, want die durven al eens te diep spitten.
- Iedereen met een kleurtje moet ogen in z'n rug hebben en verliest alle rechten om zich te verdedigen (ICE, ...)
- ...
Dus blijven ze met hele leugens en halve waarheden telkens dezelfde zaken verkondigen via diverse (sociale) media om het gevoel bij de vocale minderheid non-stop te voeden.
Hoe is het allemaal zo ver kunnen komen? Bizarre tijden.
Hoog tijd dat we als Europese consument eens onze stem laten horen met onze portefeuille.In het openbaar je bondgenoten afvallen (en hun vijanden opvrijen die tot voor kort ook de jouwe waren). Ongezien tot recent en dan gaan daar nog mensen in mee. Hebben wij de VS nodig om de mankementen van Europa te zien dan? Zullen we anders als EU eens een document opstellen waar we de mindere punten van de VS in oplijsten?
typte nestorius op zijn amerikaanse of chinese gsm of geografisch identieke computer... terwijl zijn schrijfsel door de amerikaanse cloudflare zoefde.Hoog tijd dat we als Europese consument eens onze stem laten horen met onze portefeuille.
Je mag gerust in Amerika gaan wonen hoor, daar heb je al die regulitis niet die uw job in stand houdt.typte nestorius op zijn amerikaanse of chinese gsm of geografisch identieke computer... terwijl zijn schrijfsel door de amerikaanse cloudflare zoefde.
De keuze voor meer bij den chinees te gaan kopen zie ik nu ook niet als iets positiefs.
typte nestorius op zijn amerikaanse of chinese gsm of geografisch identieke computer... terwijl zijn schrijfsel door de amerikaanse cloudflare zoefde.
De keuze voor meer bij den chinees te gaan kopen zie ik nu ook niet als iets positiefs.

Of eentje gemaakt in Vietnam. Maar zo te sien kunnen smartphones enkel in China of de VS gemaakt worden. Beetje jammer dat die Amerikaanse visie zo hard in Europa doorsijpelt.Misschien typt hij het op een fairphone![]()
zot.. nen gigaset... die zijn tenminste nog 100% europees gemaakt.Misschien typt hij het op een fairphone![]()
zot.. nen gigaset... die zijn tenminste nog 100% europees gemaakt.
Hun flagship model met verwisselbare batterij (regelneverij) kon ik niet betalen dus ben ik maar voor deze gegaan met het ultrasnelle 2G.
Moest het niet zo grappig zijn zou ik het nog triest vinden.