Dat maakt inderdaad veel duidelijk.Als de helft net aangenomen is weet je het wel.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat maakt inderdaad veel duidelijk.Als de helft net aangenomen is weet je het wel.
Wat Bannon zegt mag je altijd wel met een flinke korrel zout nemen. In z'n fantasie zou hij de ringleader zijn van een populistische overname in Europa. Er is geen populistische overname van Europa, en hij is ook geen ringleader.In other words: meer duiding bij Steve Bannon z'n 3rd term claim
Ja true, heel de tijd over de Goddelijke wil en over Trump als instrument.Wat Bannon zegt mag je altijd wel met een flinke korrel zout nemen. In z'n fantasie zou hij de ringleader zijn van een populistische overname in Europa. Er is geen populistische overname van Europa, en hij is ook geen ringleader.
Anyway, ik had gehoopt te horen hoe hij dat grondwettelijk eens allemaal ging regelen dat Trump een derde termijn zou krijgen, maar uiteraard kwam ik van een kale reis terug. Geef het vat met zout door, zou ik zeggen.
Dat zie ik volgend jaar wel veranderen. Maar het is idd opvallend hoe mak de Democraten zijn (zeker vergeleken met de eerste termijn van Trump). Zelfs al zitten ze in de minderheid, da's nog geen excuus. Ze gaan hun zaken wel op orde moeten krijgen als ze het Huis/Senaat terug willen winnen.Met een congres dat hem niet verantwoordelijk kan of wil houden
Idd. Wie weet ook in welke staat die man zal zijn in 2028. Dan is hij 82 jaar, hetzelfde wat Biden op dit moment is.Hij heeft duidelijk zin in die 2028 derde termijn en gaat het sowieso op allerlei manieren proberen maar dat gaat zelfs hij denk ik niet verkocht krijgen.
Klopt, maar dat poppetje zal wel nog moeten zien te winnen. Het komt al weinig voor dat, wanneer een President zich niet meer verkiesbaar kan stellen, dat de volgende President dan van dezelfde partij is, tenzij dat ene van de twee echt populair is (Republikein na Reagan, JFK na een Democraat). Dus de geschiedenis zit op dat vlak al tegen. Anderzijds staat of valt MAGA gewoon met Trump. Ik zie echt niemand voorlopig in staat om de rol van Trump in MAGA volwaardig over te nemen. Vance zeker ook niet. Bij ons heeft de N-VA een heel gelijkaardig probleem.Ik zie hem dan eerder een poppetje in zijn plek installeren.
Als dit over gerrymandering gaat, de analyse die ik vorige week gequote had heeft het uitgerekend en momenteel zouden de Democraten 1 zetel winnen met de huidige stand van zaken. Volgende week stemt California over Prop 50, als ze dat aanvaarden (en zo lijkt het uit te draaien) gaan er in 2026 minstens 5 zetels, en mogelijks tot 12 zetels verhuizen naar de Dems, en is het effect van Texas weer uitgeveegd (meer dan uitgeveegd zelfs).Met alle vuile spelletjes en voorbereidingen die Trump reeds getroffen heeft om de midterms in zijn voordeel te doen verlopen wordt het voor de democraten wel enkel maar moeilijker en moeilijker. Het gaat een dubbeltje op zijn kant worden vrees ik.
Crypto is the big driver, but additional funds have come from advising right-wing companies in America and partnering with cash-rich firms overseas, especially in the Middle East. Family members who never had significant fortunes of their own—Eric, Don Jr., Barron and Melania—have accumulated tens, then hundreds of millions of dollars. All told, the family (including the president’s son-in-law, Jared Kushner) is now worth an estimated $10 billion, having nearly doubled its net worth since last year’s election.
www.forbes.com
It has been involved in multiple controversies regarding its conflicts of interest, alleged secret deals, and business with individuals under criminal investigation and with criminal records.[1][3] One of World Liberty's few publicly known investors is Chinese billionaire Justin Sun; shortly after Trump took office in 2025, Sun invested $30 million into World Liberty and subsequently a SEC investigation into Sun was dropped.[4] A firm associated with the Abu Dhabi government purchased $2 billion worth of tokens from World Liberty in 2025.[4] Shortly thereafter, the Trump administration approved a plan to give the UAE firm hundreds of thousands of advanced, scarce computer chips, despite national security concerns.[5] In 2025, President Trump pardoned Changpeng Zhao, who had been convicted of anti-money-laundering compliance failures, after his company Binance had helped enrich World Liberty Financial.[6]
A little-known drone company backed by Donald Trump Jr has won its largest contract from the Pentagon, as the US government expands its procurement of the drones.Florida-based Unusual Machines, in which Trump Jr has held a $4mn stake, said the US army had contracted it to manufacture 3,500 drone motors, alongside various other drone parts.The company added the army indicated it planned to order an additional 20,000 components from Unusual Machines next year.
Sterker nog, ze positioneren Trump als de 'onbaatzuchtige' redder des Vaderlands die enkel stank voor dank krijgt...MAGA-crowd gelooft er toch geen bal van. En als ze het al geloofwaardigheid toedichten, halen ze de schouders op "Democrats doen het ook".
The Daily Show plaatst alles in het juiste perspectief:
Of ze vinden hen slimme zakenmensen, zoals ze zeiden wanneer bleek dat trump belastingen ontweekMAGA-crowd gelooft er toch geen bal van. En als ze het al geloofwaardigheid toedichten, halen ze de schouders op "Democrats doen het ook".
Dat is voor die nobelprijs voor de vrede te winnen natuurlijk.Is Trump zich nu aan het positioneren om de tweede US president te zijn die een nuke gooit? Bezoek aan japan zit er wss voor iets tussen.